d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Erat Senaste Köp
Prev1603604605606607669Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Aug 6 2016 04:42pm
Quote (Spetch @ 5 Aug 2016 16:12)
Oh my god.
Vilken flygplats fanns den på?

Drack upp min för ett tag sedan, troligtvis den bästa whiskyn i prisklassen no doubt!


Ja den ligger högt upp på listan, en av dom jag gillar bäst! Jag köpte min på en Helsingforskryssning med Viking Line.

This post was edited by MyRus on Aug 6 2016 04:42pm
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 6 2016 06:06pm
Quote (MyRus @ Aug 7 2016 12:42am)
Ja den ligger högt upp på listan, en av dom jag gillar bäst! Jag köpte min på en Helsingforskryssning med Viking Line.


Åh, har de börjat sälja den där också?
Det var ju enbart flygplatsen förrut.. Nice!
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Aug 6 2016 06:14pm
Quote (Spetch @ 7 Aug 2016 01:06)
Åh, har de börjat sälja den där också?
Det var ju enbart flygplatsen förrut.. Nice!


Javisst :) Köpte min första för 2 år sen om inte mer.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Aug 11 2016 11:46am
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Aug 11 2016 03:39pm
Gigabyte G1 GTX 1060 för 3400kr.
Med stor chans sista kortet jag köper i min gamingkarriär.
Möjligt ifall det skulle paja att jag köper nytt. Men tvek om jag kommer behöva ett bättre på kommande 5 år. Kört med ett 660ti utan struggles i 4 år iaf :)
kändes lite tveksamt om jag skulle fixa ett 1070, eller pröva mig fram på amd fronten med rx480


This post was edited by ChingeR on Aug 11 2016 03:40pm
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 11 2016 03:46pm
Quote (ChingeR @ Aug 11 2016 11:39pm)
Gigabyte G1 GTX 1060 för 3400kr.
Med stor chans sista kortet jag köper i min gamingkarriär.
Möjligt ifall det skulle paja att jag köper nytt. Men tvek om jag kommer behöva ett bättre på kommande 5 år. Kört med ett 660ti utan struggles i 4 år iaf :)
kändes lite tveksamt om jag skulle fixa ett 1070, eller pröva mig fram på amd fronten med rx480
http://cdn.videocardz.com/1/2016/07/Gigabyte-GeForce-GTX-1060-G1-Gaming-1.jpg


Värt? Har väl ett 970 GTX eller något sånt, som kostade lika mycket för ungefär 8 månader sen eller så?
Banned
Posts: 14,020
Joined: Sep 23 2014
Gold: 101.00
Aug 11 2016 03:50pm
Quote (ChingeR @ Aug 11 2016 11:39pm)
Gigabyte G1 GTX 1060 för 3400kr.
Med stor chans sista kortet jag köper i min gamingkarriär.
Möjligt ifall det skulle paja att jag köper nytt. Men tvek om jag kommer behöva ett bättre på kommande 5 år. Kört med ett 660ti utan struggles i 4 år iaf :)
kändes lite tveksamt om jag skulle fixa ett 1070, eller pröva mig fram på amd fronten med rx480
http://cdn.videocardz.com/1/2016/07/Gigabyte-GeForce-GTX-1060-G1-Gaming-1.jpg


:drool:
Gieb!!
Själv har man en stationär med världens äldsta AMD Radeon HD 6800 :cry:

Måste verkligen fixa ett nytt rigg
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Aug 11 2016 04:05pm
Quote (umade @ 11 Aug 2016 22:46)
Värt? Har väl ett 970 GTX eller något sånt, som kostade lika mycket för ungefär 8 månader sen eller så?


Vill minnas att d var ett 970 du köpte jah :p

Denna presterar i klass med ett 980 doe

Quote (pkqq @ 11 Aug 2016 22:50)
:drool:
Gieb!!
Själv har man en stationär med världens äldsta AMD Radeon HD 6800 :cry:

Måste verkligen fixa ett nytt rigg



Kan hjälpa med build om du får för dig att fixa nytt :)

This post was edited by ChingeR on Aug 11 2016 04:07pm
Banned
Posts: 14,020
Joined: Sep 23 2014
Gold: 101.00
Aug 11 2016 04:08pm
Quote (ChingeR @ Aug 12 2016 12:05am)
Vill minnas att d var ett 970 du köpte jah :p

Denna presterar i klass med ett 980 doe


om/när jag nu ska fixa det hela nya rigget borde jag nöja mig med en 980ti eller ska jag köra på 10 serien?

edit: aa men sure kan pma dig imorgon ang hur jag skulle vilja ha min build :)

This post was edited by pkqq on Aug 11 2016 04:09pm
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Aug 11 2016 10:32pm
Quote (pkqq @ 11 Aug 2016 23:08)
om/när jag nu ska fixa det hela nya rigget borde jag nöja mig med en 980ti eller ska jag köra på 10 serien?

edit: aa men sure kan pma dig imorgon ang hur jag skulle vilja ha min build :)


Ett gtx 1070 hade jag valt framför 980ti :)

Yes körhårt :)

Budget är viktigast.

Estetiskt såsom färgschema/chassi/tysthet etc kan va kul också. Men i grund o botten är det prestanda man ska gå på

This post was edited by ChingeR on Aug 11 2016 10:33pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1603604605606607669Next
Add Reply New Topic New Poll