d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Erat Senaste Köp
Prev1601602603604605669Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 15 2016 10:59am
Quote (ChingeR @ 14 Jul 2016 11:54)
Ny skjorta från Gaastra, halva priset 425kr!
https://images.gaastraproshop.com/media/image/c5/3a/ff/35291561-F61-1.jpg


Samt att jag och en polare köpte varsin exakt likadan outfit från H&M som var hellöjligt, hela skiten för 200kr! Den skall användas imorn på fotbollsgolf/minigolf ute på värmdö :)
Även ett par ljusblå jeansshorts väldigt standard
http://i.imgur.com/f1THLPY.png


Den skjortan, grymt fynd!!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 16 2016 01:48am
Nya Kentplattan på CD, Koreapress och Thaiwanpress!
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jul 16 2016 02:26am
Söker dessa skor/boots. länka gärna!
LEVI'S GARDA MID BROWN BOOTS


min storlek ~40 har 24,8cm i fotlängd.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 16 2016 02:50am
Quote (ankiie @ 16 Jul 2016 09:26)
Söker dessa skor/boots. länka gärna!
LEVI'S GARDA MID BROWN BOOTS
https://974d871967607d4aab5a-36ea0f56f9b71f6483dc21518c0e56c7.ssl.cf3.rackcdn.com/04458003_1_506_613.jpg

min storlek ~40 har 24,8cm i fotlängd.


Identiskt likadana som mina ben sherman skor.

Nästa gång jag är hemma kan jag skicka bild :)
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jul 16 2016 09:51am
Quote (ChingeR @ Jul 16 2016 08:50am)
Identiskt likadana som mina ben sherman skor.

Nästa gång jag är hemma kan jag skicka bild :)


låter lovande, gör så :D
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 16 2016 12:44pm
2 flak nocco tropical 349kr styck! Egentligen dricker jag hellre cola eller något men är fan beroende. Känns liksom bra att dricka.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jul 17 2016 12:54pm
Quote (eviilution @ 16 Jul 2016 19:44)
2 flak nocco tropical 349kr styck! Egentligen dricker jag hellre cola eller något men är fan beroende. Känns liksom bra att dricka.


Drick inte för mycket bara! För mycket valin är farligt! :)
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 17 2016 02:42pm
Quote (Yllegarnet @ 17 Jul 2016 18:54)
Drick inte för mycket bara! För mycket valin är farligt! :)


Det som är nackdelen när man köper ett flak. Sist drack jag 3-5st om dagen :D

Ska köpa på mig något schysst bcaa pulver istället så slipper man allt koffein osv. Är inget stort fan av vatten om det inte är varmt.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jul 17 2016 03:18pm
Quote (eviilution @ 17 Jul 2016 21:42)
Det som är nackdelen när man köper ett flak. Sist drack jag 3-5st om dagen :D

Ska köpa på mig något schysst bcaa pulver istället så slipper man allt koffein osv. Är inget stort fan av vatten om det inte är varmt.


Det blir lätt så när det finns hemma :P
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Jul 18 2016 07:47pm
4a nya t-shirts till mig och tjejen. Bilder inc.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1601602603604605669Next
Add Reply New Topic New Poll