Quote (Yllegarnet @ 17 Jul 2016 18:54)
Drick inte för mycket bara! För mycket valin är farligt! :)
Det som är nackdelen när man köper ett flak. Sist drack jag 3-5st om dagen

Ska köpa på mig något schysst bcaa pulver istället så slipper man allt koffein osv. Är inget stort fan av vatten om det inte är varmt.