d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Erat Senaste Köp
Prev1599600601602603669Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jul 6 2016 01:11pm
4 wienerbrön! Måste ju vara hälsosam! Tänkte köpt en duschkabin igår men idioten sålde den till någon som hörde av sig efter mig utan att säga till. Får leta vidare! Död åt badkar!
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 6 2016 03:05pm
Quote (Makta @ 6 Jul 2016 20:11)
4 wienerbrön! Måste ju vara hälsosam! Tänkte köpt en duschkabin igår men idioten sålde den till någon som hörde av sig efter mig utan att säga till. Får leta vidare! Död åt badkar!


Köpte du wienerbröden på hemköp? Gjorde exakt likadant idag för 20koronas!
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jul 6 2016 03:15pm
Quote (ChingeR @ 6 Jul 2016 22:05)
Köpte du wienerbröden på hemköp? Gjorde exakt likadant idag för 20koronas!


Hah! Nästan.... Willys ftw! Kosta också 20 spänn. b)
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
Jul 6 2016 03:30pm
Quote (ChingeR @ 6 Jul 2016 23:05)
Köpte du wienerbröden på hemköp? Gjorde exakt likadant idag för 20koronas!


Quote (Makta @ 6 Jul 2016 23:15)
Hah! Nästan.... Willys ftw! Kosta också 20 spänn. b)


"In Sweden we call me wienerbreads"
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jul 7 2016 06:42am
efter lite mer forskning och kläm och känn i butik så blev det en sån här:

https://www.wilfa.se/produkter/kjokken-sv/kaffetrakter-sv/svart-optimal-3/

Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jul 7 2016 07:04am
Quote (n1ghtm4r3 @ 6 Jul 2016 22:30)
"In Sweden we call me wienerbreads"


No you don't ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jul 7 2016 01:06pm
Quote (Simon @ 7 Jul 2016 13:42)


Den brygger bra så in i helvete, svärfar eller ja... före detta svärfar har en sån :)
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jul 7 2016 01:17pm
Quote (Yllegarnet @ 7 Jul 2016 21:06)
Den brygger bra så in i helvete, svärfar eller ja... före detta svärfar har en sån :)


Ja förfan den får 4/5 toasters
godaste bryggkaffet jag druckit
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jul 9 2016 09:05am
Utfärdade köpstopp tidigare i veckan, så sedan igår har jag bara handlat mat för 400, köpt en kamera och beställt en jacka.
:unsure:
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jul 9 2016 09:29am
Quote (Simon @ 7 Jul 2016 20:17)
Ja förfan den får 4/5 toasters
godaste bryggkaffet jag druckit


Gäller att köpa bryggare med guldbönan ;)

Go Back To Svenska Topic List
Prev1599600601602603669Next
Add Reply New Topic New Poll