☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Erat Senaste Köp
Prev
1
599
600
601
602
603
669
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 192195
Replies: 6680
Track Topic
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#6001
Jul 6 2016 01:11pm
4 wienerbrön! Måste ju vara hälsosam! Tänkte köpt en duschkabin igår men idioten sålde den till någon som hörde av sig efter mig utan att säga till. Får leta vidare! Död åt badkar!
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#6002
Jul 6 2016 03:05pm
Quote (Makta @ 6 Jul 2016 20:11)
4 wienerbrön! Måste ju vara hälsosam! Tänkte köpt en duschkabin igår men idioten sålde den till någon som hörde av sig efter mig utan att säga till. Får leta vidare! Död åt badkar!
Köpte du wienerbröden på hemköp? Gjorde exakt likadant idag för 20koronas!
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#6003
Jul 6 2016 03:15pm
Quote (ChingeR @ 6 Jul 2016 22:05)
Köpte du wienerbröden på hemköp? Gjorde exakt likadant idag för 20koronas!
Hah! Nästan.... Willys ftw! Kosta också 20 spänn.
n1ghtm4r3
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold
:
84,434.57
Trader:
Trusted
#6004
Jul 6 2016 03:30pm
Quote (ChingeR @ 6 Jul 2016 23:05)
Köpte du wienerbröden på hemköp? Gjorde exakt likadant idag för 20koronas!
Quote (Makta @ 6 Jul 2016 23:15)
Hah! Nästan.... Willys ftw! Kosta också 20 spänn. b)
"In Sweden we call me wienerbreads"
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#6005
Jul 7 2016 06:42am
efter lite mer forskning och kläm och känn i butik så blev det en sån här:
https://www.wilfa.se/produkter/kjokken-sv/kaffetrakter-sv/svart-optimal-3/
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#6006
Jul 7 2016 07:04am
Quote (n1ghtm4r3 @ 6 Jul 2016 22:30)
"In Sweden we call me wienerbreads"
No you don't ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#6007
Jul 7 2016 01:06pm
Quote (Simon @ 7 Jul 2016 13:42)
efter lite mer forskning och kläm och känn i butik så blev det en sån här:
https://www.wilfa.se/produkter/kjokken-sv/kaffetrakter-sv/svart-optimal-3/
http://www.wilfa.no/wp-content/uploads/2014/07/WSO_1A_coffee_LR.jpg
Den brygger bra så in i helvete, svärfar eller ja... före detta svärfar har en sån
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#6008
Jul 7 2016 01:17pm
Quote (Yllegarnet @ 7 Jul 2016 21:06)
Den brygger bra så in i helvete, svärfar eller ja... före detta svärfar har en sån :)
Ja förfan den får 4/5 toasters
godaste bryggkaffet jag druckit
Giraff
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold
:
7,480.00
#6009
Jul 9 2016 09:05am
Utfärdade köpstopp tidigare i veckan, så sedan igår har jag bara handlat mat för 400, köpt en kamera och beställt en jacka.
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#6010
Jul 9 2016 09:29am
Quote (Simon @ 7 Jul 2016 20:17)
Ja förfan den får 4/5 toasters
godaste bryggkaffet jag druckit
Gäller att köpa bryggare med guldbönan
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
599
600
601
602
603
669
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact