Quote (Svartermetalisk @ 15 Nov 2013 10:55)
Vad ska du med en starbucks i ditt hus till när du lika gärna kan dricka ditt eget kaffe hemma?
Slipper göra det själv

Dessutom har Starbucks lite större sortiment än vad jag har just nu: Gevalia Mellanrost & Ica Basic Snabbkaffe

Quote (Spetch @ 15 Nov 2013 11:00)
Exakt!
Min bror har en helt underbar kaffebryggare hemma.
Det ända du gör är att byta filer, fyller på bönor och vatten så sköter den resterande själv (Dvs mått osv.).
Maler bönorna och rätt ammount av vatten så du får ett bra kaffe.
Visst, det kostar lite mer att köra med hela bönor men det är helt klart värt det :-)
Ska man köpa en kaffebryggare ska man inte göra som jag och köpa en för 99:- för kaffet smakar skit.
Lägg ut 400-500:- minst så du kan njuta lite, för bryggaren gör en stor del till kaffet.
Köpte min för 99:- på Rusta, kaffet är lika underbart varje morgon