d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2013
Prev1596061626396Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 7 2013 04:10am
Quote (LorveN @ 7 Nov 2013 09:23)
...funkar  :rolleyes:


Resten gick helt åt helvete förstås. Vad fan håller de på med? Till råga på allt sket sig min trippel med resultatspel, även om jag fick in ett av resultaten. Odds på den? 1350x.  :P


Jag träffade dubbel med chelsea o napoli igår. Singel på arsenal och singeöl på över 1.5mål i första halvlek mellan atletico och wien till odds 2.0
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 7 2013 05:38am
Om Dortmund hade gjort ett mål till igår hade jag träffat min bomb.
Hade 1-2 1-2 på Dortmund o Arsenal, det andra träffade.
Odds: 100k

:(
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 7 2013 07:56am
Quote (umade @ 7 Nov 2013 13:38)
Om Dortmund hade gjort ett mål till igår hade jag träffat min bomb.
Hade 1-2 1-2 på Dortmund o Arsenal, det andra träffade.
Odds: 100k

:(


:( ja eller odds 100k väl på det resultat som det blev.. hade det vart samma odds med 1-2 resultatet? :P
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 7 2013 08:14am
psv-dynamo zagreb tvåa till 7.50 ser onekligen intressant ut.. sitter inte på någon info mer än bara statistik. där psv har kass form och zagreb super form (t.ex 2 borta vinster senast med 3-0 och 5-0) slänger in en tjuga på det iaf.. skrällvärde.
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Nov 7 2013 09:52am
Ingen som har en stream på Karjala?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 7 2013 09:59am
Quote (Teposen @ 7 Nov 2013 17:52)
Ingen som har en stream på Karjala?


mjo finland-ruskibushki om du vill se?
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Nov 7 2013 10:00am
Quote (berhemuli @ Nov 7 2013 04:59pm)
mjo finland-ruskibushki om du vill se?


Nä vill se Sverige :(

E; Den matchen finns ej på min streaming sida av någon anledning <_<

This post was edited by Teposen on Nov 7 2013 10:00am
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 8 2013 07:09am
Kollar på matchen, nån länkar random klipp.. kollar den för 1minut.. kollar tillbaka.. sverige har gjort mål. Vafan. Missar sånt.. har 100kr på sverige (pengarna tillbaks vid oavgjort) ojoj 2-0
3.50 gav vinst för sverige med säkerhet på oavgjort. Sverige krossar ju i denna match.

och boom 3-0. Ojojoj. Vilket spel.
Som ni vet har jag svårt att hålla på sverige i olika grejer. Men med U17 så har jag ännu inte fått denna många års (ofta allsvenska) avsky mot lirarna, så här går det fortfarande någorlunda att vara glad för sveriges skull att det går bra för dom. :D

This post was edited by berhemuli on Nov 8 2013 07:25am
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Nov 8 2013 09:08am
Skoj att de vann! Hade varit väldigt skoj om de fortsätter vara bra för sin ålder även när de fyller 25, så vi får lite spänning i VM framöver... ;)
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Nov 9 2013 02:03pm
Quote (K1NGEN @ Jun 3 2011 08:21pm)
Hasek levde på turen,, finns ingen chans att han hade koll på vad han gjorde med den stilen....
Gretskzy hade tur i att ha mycket bra omgivning


word
Go Back To Svenska Topic List
Prev1596061626396Next
Add Reply New Topic New Poll