Kollar på matchen, nån länkar random klipp.. kollar den för 1minut.. kollar tillbaka.. sverige har gjort mål. Vafan. Missar sånt.. har 100kr på sverige (pengarna tillbaks vid oavgjort) ojoj 2-0
3.50 gav vinst för sverige med säkerhet på oavgjort. Sverige krossar ju i denna match.
och boom 3-0. Ojojoj. Vilket spel.
Som ni vet har jag svårt att hålla på sverige i olika grejer. Men med U17 så har jag ännu inte fått denna många års (ofta allsvenska) avsky mot lirarna, så här går det fortfarande någorlunda att vara glad för sveriges skull att det går bra för dom.
This post was edited by berhemuli on Nov 8 2013 07:25am