d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1596061626398Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Apr 19 2012 03:34pm
Quote (x17 @ 18 Apr 2012 15:53)
Dennis Bergkamp, LEGEND!

E: Hade x-antal Arsenaltröjor med hans namn på ryggen när jag var liten! =)


i ettan hade jag henry matchtröja på mig på skolfotot

just beat it
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 21 2012 07:00am
Quote (ChingeR @ Apr 19 2012 11:34pm)
i ettan hade jag henry matchtröja på mig på skolfotot

just beat it


Jag hade äkta Man Utd Sharp tröja utan nametag där bak i typ 3an

umade?
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 21 2012 07:56am
SKÖNT MED VINST MOT SERIELEDANDE ÅTVIDABERG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Apr 22 2012 09:48am
milosevic!!!!!!!!! :wub:
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Apr 22 2012 10:08am
Quote (umade @ Apr 21 2012 02:56pm)
SKÖNT MED VINST MOT SERIELEDANDE ÅTVIDABERG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Le fu.
Du var bara tvungen va? :mad:
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Apr 22 2012 11:01am
QPR stekte tottenham B)
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Apr 22 2012 01:37pm
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Apr 24 2012 05:27pm
Har jag fel, eller kommer den som blir trea (om inte chelsea blir) i premier league inte att få CL plats nästa år?

Alltså, för att chelsea vann nu och är i final. Eller är det om chelsea vinner, som tredjeplatsen i ligan inte får cl plats?

eller är jag överhuvudtaget ute o cyklar?
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 24 2012 11:55pm
Quote (ChingeR @ Apr 25 2012 01:27am)
Har jag fel, eller kommer den som blir trea (om inte chelsea blir) i premier league inte att få CL plats nästa år?

Alltså, för att chelsea vann nu och är i final. Eller är det om chelsea vinner, som tredjeplatsen i ligan inte får cl plats?

eller är jag överhuvudtaget ute o cyklar?


om Chelsea vinner CL så har dom spot nästa CL, vilket betyder att dom inte behöver sluta top 4 i ligan.
Skulle dom ändå göra det, så tar laget under dom deras plats.

om chelsea blir fyra och newcastle femma, spelar newcastle CL om Chelsea vinner finalen
osv
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Apr 25 2012 12:17am
Quote (umade @ 25 Apr 2012 07:55)
om Chelsea vinner CL så har dom spot nästa CL, vilket betyder att dom inte behöver sluta top 4 i ligan.
Skulle dom ändå göra det, så tar laget under dom deras plats.

om chelsea blir fyra och newcastle femma, spelar newcastle CL om Chelsea vinner finalen
osv


oj då hade jag fel, mehh varför fan hejade jag på barcelona för igår :/

fake E:ska cykla till skolan istället för att vara på annan bana
Go Back To Svenska Topic List
Prev1596061626398Next
Add Reply New Topic New Poll