d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev159606162631131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Dec 23 2010 07:56am
Quote (godlike1336 @ 23 Dec 2010 11:59)
http://img710.imageshack.us/img710/8450/hahaqa.png

hade 20 stacks innan jag dog så låg på 700+ ability power <:


loose = lös
lose = förlora


engrish > 33/3

Erik - vi kan lira =)


Drog precis 29 gubbz.
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Dec 23 2010 10:37am
Drog precis till med den usa klingande numret 9 1 1 med Gangplank
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Dec 23 2010 11:16am
Quote (Undousuru @ 23 Dec 2010 18:37)
Drog precis till med den usa klingande numret 9 1 1 med Gangplank


13/2/9
12/2/2

med trynda dom 2 senaste :)
Member
Posts: 5,248
Joined: Jul 31 2009
Gold: 0.01
Dec 24 2010 08:31am
Wapa-Chang Nuff said... :santa:

Member
Posts: 18,843
Joined: Oct 22 2007
Gold: 16.66
Warn: 100%
Dec 24 2010 07:55pm
marcus why so slow?

Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Dec 25 2010 04:37am
vad tycks kassadin eller teemo?

e bra med kassadin men e sämst med teemo
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Dec 25 2010 05:35am
Quote (vichi @ 25 Dec 2010 02:55)
marcus why so slow?

http://img258.imageshack.us/img258/8240/marcusnab.jpg


Mate you never learn basic stuff in LoL, I tell you new things everyday lol.

Your friend list is bugged there, he has not been in queue for 2 hours.


Quote (fideuu @ 25 Dec 2010 11:37)
vad tycks kassadin eller teemo?

e bra med kassadin men e sämst med teemo


för mig är det tvärtom :P

Båda e stark på olika sätt imo. Spela den du gillar bäst.
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Dec 25 2010 05:56am
Mike aka feeder -.-
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Dec 25 2010 06:20am
Quote (Undousuru @ Dec 25 2010 01:56pm)
Mike aka feeder -.-


jag får va me ett game
Member
Posts: 8,153
Joined: Apr 13 2009
Gold: 691.93
Dec 25 2010 06:44am
någon som är sugen på att lira med mig? ( lvl 22 just nu )


adda "PhreeBirdz"
Go Back To Svenska Topic List
Prev159606162631131Next
Add Reply New Topic New Poll