d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev15960616263329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 19 2010 01:17pm
Quote (f10eq @ Mar 19 2010 07:06pm)
kan någon förklara för mig vad som är de största skillnaderna mellan HoN och DotA?


Det är typ som Cs 1.6 och CSS

Det finns egentligen inga storaskillnader, bara massa smådetaljer.

This post was edited by Charlieone on Mar 19 2010 01:20pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 19 2010 01:21pm
Quote (f10eq @ 19 Mar 2010 20:06)
kan någon förklara för mig vad som är de största skillnaderna mellan HoN och DotA?


HoN är den nya "uppdaterde" DotAn

DotA är old but gold, har du lirat DotA länge tycker du förmodligen DotA är bättre, har du inte lirat något kommer du förmodligen gilla HoN mer.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Mar 19 2010 01:22pm
Quote (Svartermetalisk @ 19 Mar 2010 19:21)
HoN är den nya "uppdaterde" DotAn

DotA är old but gold, har du lirat DotA länge tycker du förmodligen DotA är bättre, har du inte lirat något kommer du förmodligen gilla HoN mer.


Jag gillar HoN för att man inte behöver wc3 eller nått för att spela det. <_< annars hade jag aldrig slutat

nu jävlar ska jag smeka apem games
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 19 2010 01:23pm
Quote (SCXiao @ Mar 19 2010 07:22pm)
Jag gillar HoN för att man inte behöver wc3 eller nått för att spela det. <_< annars hade jag aldrig slutat

nu jävlar ska jag smeka apem games


lmk om du vill spela några riktiga games, *Tobuscus
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 19 2010 01:23pm
Quote (Svartermetalisk @ Mar 19 2010 07:21pm)
HoN är den nya "uppdaterde" DotAn

DotA är old but gold, har du lirat DotA länge tycker du förmodligen DotA är bättre, har du inte lirat något kommer du förmodligen gilla HoN mer.


u wanna pleh dota? Och det han säger är sant dock kan jag knappt tro mina ögon!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 19 2010 01:24pm
Quote (Charlieone @ 19 Mar 2010 20:23)
u wanna pleh dota? Och det han säger är sant dock kan jag knappt tro mina ögon!


<3

Nej jag krökar, men alla här är gay så jag sitter o jspar
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 19 2010 01:25pm
Quote (Svartermetalisk @ Mar 19 2010 07:24pm)
<3

Nej jag krökar, men alla här är gay så jag sitter o jspar


Ok, då försöker jag mig på XIAOXIAO
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 19 2010 01:26pm
Quote (Charlieone @ 19 Mar 2010 20:25)
Ok, då försöker jag mig på XIAOXIAO


Najs :

När kommer du till huvudstaden nästa gång? <3
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 19 2010 01:27pm
Quote (Svartermetalisk @ Mar 19 2010 07:26pm)
Najs :

När kommer du till huvudstaden nästa gång? <3


Nästa vecka förmodligen, you know ill holla :wub:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 19 2010 01:33pm
Quote (Charlieone @ 19 Mar 2010 20:27)
Nästa vecka förmodligen, you know ill holla :wub:


Awesome :D

Färska inte dock :fume:
Go Back To Svenska Topic List
Prev15960616263329Next
Add Reply New Topic New Poll