d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev15960616263231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 13 2009 09:41am
Skämt Topicen!

Innehåll: Kom gärna med ett skämt själv, de kan vara nåt du kommit på själv, eller bara hört från någon eller som du fått från nån sida.
De kan även vara en rolig bild, en rolig/klurig gåta eller till exempel en Youtube video, eller varför inte en d2jsp länk som innehåller något skoj? :thumbsup:





Hahahah skrattar fan varje gång jag ser denna :D
Extra bra är ju också "I speak english as a second language" LOL XP
Member
Posts: 35,192
Joined: Apr 9 2007
Gold: 10,070.00
May 13 2009 09:44am
Quote (HereToOwn @ Tue, 12 May 2009, 22:18)


Haha
Member
Posts: 16,719
Joined: Nov 29 2006
Gold: 2.95
May 13 2009 09:45am
Quote (Litttle_Brother @ Wed, May 13 2009, 03:41pm)
Skämt Topicen!

Innehåll: Kom gärna med ett skämt själv, de kan vara nåt du kommit på själv, eller bara hört från någon eller som du fått från nån sida.
De kan även vara en rolig bild, en rolig/klurig gåta eller till exempel en Youtube video, eller varför inte en d2jsp länk som innehåller något skoj?  :thumbsup:



http://www.youtube.com/watch?v=w8QH93jWZbk

Hahahah skrattar fan varje gång jag ser denna :D
Extra bra är ju också "I speak english as a second language" LOL XP


hahahaha wtf xD
Member
Posts: 205,334
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 13 2009 09:46am
Quote (Litttle_Brother @ Wed, May 13 2009, 03:41pm)
Skämt Topicen!

Innehåll: Kom gärna med ett skämt själv, de kan vara nåt du kommit på själv, eller bara hört från någon eller som du fått från nån sida.
De kan även vara en rolig bild, en rolig/klurig gåta eller till exempel en Youtube video, eller varför inte en d2jsp länk som innehåller något skoj? :thumbsup:



http://www.youtube.com/watch?v=w8QH93jWZbk

Hahahah skrattar fan varje gång jag ser denna :D
Extra bra är ju också "I speak english as a second language" LOL XP


Gammal men nice :)
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
May 13 2009 11:00am
Minns inte riktigt hur den här va men :P

testar väl skriva den iaf :)

En klass va ute på skolgården och snackade om att läraren var helt störd för att han hade sagt att mer än 50% av klassen hade fått IG.
Säger en av eleverna att dom är ju bara 27 i klassen :P

^^
Member
Posts: 35,192
Joined: Apr 9 2007
Gold: 10,070.00
May 13 2009 11:02am
Quote (swewik @ Wed, 13 May 2009, 19:00)
Minns inte riktigt hur den här va men :P

testar väl skriva den iaf :)

En klass va ute på skolgården och snackade om att läraren var helt störd för att han hade sagt att mer än 50% av klassen hade fått IG.
Säger en av eleverna att dom är ju bara 27 i klassen :P

^^


Hahahah, lol!
Member
Posts: 16,719
Joined: Nov 29 2006
Gold: 2.95
May 13 2009 11:03am
Quote (swewik @ Wed, May 13 2009, 05:00pm)
Minns inte riktigt hur den här va men :P

testar väl skriva den iaf :)

En klass va ute på skolgården och snackade om att läraren var helt störd för att han hade sagt att mer än 50% av klassen hade fått IG.
Säger en av eleverna att dom är ju bara 27 i klassen :P

^^


haha wtf x)
Member
Posts: 205,334
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 13 2009 11:06am
Quote (swewik @ Wed, May 13 2009, 05:00pm)
Minns inte riktigt hur den här va men :P

testar väl skriva den iaf :)

En klass va ute på skolgården och snackade om att läraren var helt störd för att han hade sagt att mer än 50% av klassen hade fått IG.
Säger en av eleverna att dom är ju bara 27 i klassen :P

^^


LOL ^_^
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 13 2009 12:45pm
Quote (Marcusd0 @ Wed, May 13 2009, 05:14pm)
Hur får du in en elefant i kylen?
1. Öppna dörren.
2. Sätt in elefanten.
3. Stäng dörren.


Hur får du in en Giraff i kylskåpet?

1: Öppnar dörren.
2: Tar ut elefanten.
3: Sätter in Giraffen
4: Stänger Dörren*

This post was edited by spetch on May 13 2009 12:46pm
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
May 13 2009 01:32pm
Quote (spetch @ Wed, May 13 2009, 06:45pm)
Hur får du in en Giraff i kylskåpet?

1: Öppnar dörren.
2: Tar ut elefanten.
3: Sätter in Giraffen
4: Stänger Dörren*


-_-
det där va typ ett kalle anka skämt -.-'
Go Back To Svenska Topic List
Prev15960616263231Next
Add Reply New Topic New Poll