Quote (SpAz. @ 13 Sep 2014 16:04)
jag har faktiskt inte heller bestämt sig, oväntat nog. grejen är att mina åsikter har ändrats mycket sedan sista riksdagsvalet, då röstade jag alliansen (behöver inte nämnas vilket), EU röstade jag inte på nåt riksdagsparti.
Står mellan två tre alternativ just nu. men det blir inte löfven som statsminister om jag får bestämma, var osäker på om jag ville ge regeringen förnyat förtroende innan valrörelsen. men alltså löfven... kan bara inte rösta fram honom. och mycket av det som de borgerliga sysslat med börjar ju ta skruv, och jag är ändå glad över att under brinnande finanskris, värsta på 8 decennier, lyckats med 6-10~% inkomstskattskillnad efter skatt pga skattesänkningar, 1 procentenhet högre arbetslöshet, med världens största intag av ej språkkuniga utsatta flyktingar, ingen inflation att tala om 340.000 nya jobb (hård konkurrens internationellt vart placera nya arbetsplatser). skolan ska bara låtas vara som den är, kanske bygga regelverk för konkursbefaranden för friskolor. vinst = ok. Rut = ok, vrf i helvete ska rot finnas kvar men inte rut? enligt rödgröna. ärligt? och dom kallar sig feminister...
frågan är bara M C eller FP med dom åsikterna.
KD är inte så illa heller som många tror, om dom bara stiger fram och droppar kristendomens sexualmoral.
Ska nog också rösta på ett allians-parti denna gången. Dock bara kommunalt då de har skött denna hålan ganska bra under de senaste 20åren "?". Hoppas verkligen inte på de rödgröna.. Jävla skitgäng

Quote (yla @ 13 Sep 2014 17:44)
Jonas Sjöstedt for prez '14!
Need die?
This post was edited by Makta on Sep 13 2014 11:12am