Quote (Ghos2 @ 26 Sep 2012 22:57)
Med stolthet annonserar jag att Sweden kommer att ta världen (läs: swesub) med storm (läs ordvits med föregående talare)!
Hade mer än dubbelt så många medlemmar i min guild och ja - det var ett mål, några i min guild var glada också. Men inte värt det, kostar + för många bm @jsp som inte respekterar reglerna och skapar dåligt intryck för andra folk i guilden för dom förstör.
Eftersom ni kommer hit med en ganska dryg attityd kommer ni få dålig respons och troligen inte så aktiva/seriösa medlemmar.
Läs detta som sant/fakta/flame/kommentar, idc. True story iaf. GL med guilden.
This post was edited by Marcusd0 on Sep 27 2012 07:22am