d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Diablo 2 Softcore Nl > Pvp Chars
Prev156789Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold: 16.99
Sep 22 2012 07:44am
tack? tror jag :wacko:
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Sep 22 2012 07:59am
Fan vad bajsnödig jag är
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold: 35.37
Warn: 10%
Sep 22 2012 09:06am
Quote (Coldswede @ Sep 22 2012 12:27pm)
so much hate ^^ for a game.



hehe ingame gråter du floder..när du dör vs legit ppls och du använder tmc och failar med atp.

Även dina kompisar..snackar skit om dig XDDDD ingame

This post was edited by DUNK3LHEIT on Sep 22 2012 09:07am
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold: 16.99
Sep 22 2012 09:10am
umadbro? gråter för ett spel? bah låter som din stil
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold: 35.37
Warn: 10%
Sep 22 2012 09:12am
Quote (Coldswede @ Sep 22 2012 04:10pm)
umadbro? gråter för ett spel? bah låter som din stil



hehe, inte jag som rejoinar med xx chars och åker på stryk ;-)
sen antar jag att dina vänner inte share:ar accs med dig längre XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold: 16.99
Sep 22 2012 09:13am
rejoinar inte med xx chars ? bevis?^^ prints? ne?


hoppa på folk i topics ^^

This post was edited by Coldswede on Sep 22 2012 09:14am
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold: 35.37
Warn: 10%
Sep 22 2012 09:17am
Quote (Coldswede @ Sep 22 2012 04:13pm)
rejoinar inte med xx chars ? bevis?^^ prints? ne?


*coldswede
*tobbeisback

behöver inga bevis...
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold: 16.99
Sep 22 2012 09:18am
tobbeisback är inte mitt acc
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold: 35.37
Warn: 10%
Sep 22 2012 09:19am
Quote (Coldswede @ Sep 22 2012 04:18pm)
tobbeisback är inte mitt acc



var sa jag det? du använder det
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold: 16.99
Sep 22 2012 09:21am
faktiskt inte ^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev156789Next
Add Reply New Topic New Poll