☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Diablo 2 Softcore Nl > Pvp Chars
Prev
1
5
6
7
8
9
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1403
Replies: 81
Track Topic
Coldswede
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold
:
16.99
#61
Sep 22 2012 07:44am
tack? tror jag
SCXiao
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,013.42
#62
Sep 22 2012 07:59am
Fan vad bajsnödig jag är
DUNK3LHEIT
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold
:
35.37
Warn: 10%
#63
Sep 22 2012 09:06am
Quote (Coldswede @ Sep 22 2012 12:27pm)
so much hate ^^ for a game.
hehe ingame gråter du floder..när du dör vs legit ppls och du använder tmc och failar med atp.
Även dina kompisar..snackar skit om dig XDDDD ingame
This post was edited by DUNK3LHEIT on Sep 22 2012 09:07am
Coldswede
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold
:
16.99
#64
Sep 22 2012 09:10am
umadbro? gråter för ett spel? bah låter som din stil
DUNK3LHEIT
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold
:
35.37
Warn: 10%
#65
Sep 22 2012 09:12am
Quote (Coldswede @ Sep 22 2012 04:10pm)
umadbro? gråter för ett spel? bah låter som din stil
hehe, inte jag som rejoinar med xx chars och åker på stryk ;-)
sen antar jag att dina vänner inte share:ar accs med dig längre XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Coldswede
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold
:
16.99
#66
Sep 22 2012 09:13am
rejoinar inte med xx chars ? bevis?^^ prints? ne?
hoppa på folk i topics ^^
This post was edited by Coldswede on Sep 22 2012 09:14am
DUNK3LHEIT
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold
:
35.37
Warn: 10%
#67
Sep 22 2012 09:17am
Quote (Coldswede @ Sep 22 2012 04:13pm)
rejoinar inte med xx chars ? bevis?^^ prints? ne?
*coldswede
*tobbeisback
behöver inga bevis...
Coldswede
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold
:
16.99
#68
Sep 22 2012 09:18am
tobbeisback är inte mitt acc
DUNK3LHEIT
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold
:
35.37
Warn: 10%
#69
Sep 22 2012 09:19am
Quote (Coldswede @ Sep 22 2012 04:18pm)
tobbeisback är inte mitt acc
var sa jag det? du använder det
Coldswede
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold
:
16.99
#70
Sep 22 2012 09:21am
faktiskt inte ^^
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
5
6
7
8
9
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact