Quote (Makta @ 19 Sep 2012 22:36)
Kanske blir som FBK förra säsonge. Spelar kasst men kommer igen som fan på slutet.. Får hoppas då jag gillar AIK!
mjo, fast fbk har mer klass spelare.. vår defensiv känns inte alls lika stabil iår.. däremot anfallet ser ljust ut, bara vi börjar få in mer puckar.