d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Ny Säsong..
Prev15678912Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Sep 16 2012 07:09am
HVBLÅ! <3
Member
Posts: 10,279
Joined: May 28 2009
Gold: 0.00
Sep 16 2012 08:00am
Färjestad!
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 16 2012 01:15pm
Quote (heavypala @ 16 Sep 2012 14:09)
HVBLÅ! <3


:thumbsup:

Quote (liiliiz @ 16 Sep 2012 15:00)
Färjestad!


Kaffesump*
Member
Posts: 5,997
Joined: Sep 7 2008
Gold: 70.00
Sep 16 2012 02:30pm
Det blir tredje gången gillt detta år.

Synd att vi spelade så förbaskat dåligt mot Luleå i lördags.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 19 2012 01:18pm
ännu en förlängning för AIK.. denna gång mot brynäs.. lär bli traditions torsk och 1p.
Member
Posts: 3,366
Joined: Oct 30 2008
Gold: 31,382.85
Sep 19 2012 01:56pm
LULEÅ!! <3
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 19 2012 02:36pm
Quote (berhemuli @ 19 Sep 2012 20:18)
ännu en förlängning för AIK.. denna gång mot brynäs.. lär bli traditions torsk och 1p.


Kanske blir som FBK förra säsonge. Spelar kasst men kommer igen som fan på slutet.. Får hoppas då jag gillar AIK!
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 19 2012 05:32pm
Quote (Makta @ 19 Sep 2012 22:36)
Kanske blir som FBK förra säsonge. Spelar kasst men kommer igen som fan på slutet.. Får hoppas då jag gillar AIK!


mjo, fast fbk har mer klass spelare.. vår defensiv känns inte alls lika stabil iår.. däremot anfallet ser ljust ut, bara vi börjar få in mer puckar.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 20 2012 09:28am
Poäng för HV idag igen b) ?
Member
Posts: 759
Joined: Jun 27 2011
Gold: 227.10
Sep 20 2012 11:18am
Quote (berhemuli @ Sep 19 2012 09:18pm)
ännu en förlängning för AIK.. denna gång mot brynäs.. lär bli traditions torsk och 1p.


domaren och perra kan ju dra åt helvete
Go Back To Svenska Topic List
Prev15678912Next
Add Reply New Topic New Poll