d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Dreamhack Winter 2012
Prev15678936Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Sep 11 2012 10:22am
Jag ska såklart dit
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 11 2012 10:29am
Bokat plats på D53:45

Men jag är inte säker på att jag kommer sitta exakt där, D53 är dock säkert.
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Sep 11 2012 10:30am
Quote (eviilution @ Sep 11 2012 02:14pm)
Fyller du efter mig? Jag är också 22 och chef 22 eler 23. Snubben jag åker med är 87a och en som jag träffa där för ett år sen som ska jobba där iår är 32 eller något.

Förövrigt chefen så spelar åldern ingen roll. Du kan få leka med mig om du åker ned.


Fyller 23 den 22:a december.

Quote (Chefen @ Sep 11 2012 02:48pm)
har vart sjukt sugen och åka ner haha, jag och en polare har snackat om de sen ~05
är ju rätt fint förövrigt i jönköping :) 22-25 november passar perfekt!

och jag är 22 i 8 dagar till ^^

men då har jag alltså lite ölsällskap?  B)


Kanske också drar ut med några och tar några biror. Får se hur det blir med mina tider (ska som sagt jobba där som security på Dream Arenan).

Quote (Chefen @ Sep 11 2012 03:07pm)
om man nu tar ett sånt där hel pass? måste man styra sovplats själv? misstänker att de är så? isf äre väl lika bra och boka nått sketet rum också?

E/ vet inte hur ni gör men jag vill duscha iaf haha


E/ har passa på att medela herrn att jag börjat ringa runt och jaga folk  B)


E89021830/ chefen kommer befinna sig där med sällskap! blir nog bokning när lönen trillar in! vart en sjukt tung månad


Du får sovplats också. Dusch finns också men det luktar flensost överallt.


Om några från d2jsp är sugna på att träffas, ta någon öl eller annat (vi är ett gäng som ska till Rosenlundsbadet), så bara langa ert nummer via PM :)
Member
Posts: 5,224
Joined: May 10 2007
Gold: 327.90
Sep 11 2012 11:15am
Blir väl runt 30 pers om man bestämmer sig för att hänga med
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Sep 11 2012 11:28am
TÄNK OM JAG KOMMER DIT DÅ?
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 11 2012 11:44am
Quote (Litttle_Brother @ 11 Sep 2012 19:28)
TÄNK OM JAG KOMMER DIT DÅ?


Då sitter jag inte på D53:45
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Sep 11 2012 11:50am
Quote (snoramej @ 11 Sep 2012 19:44)
Då sitter jag inte på D53:45


xD

Xd

XD

xd
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Sep 11 2012 11:57am
Quote (Exzit89 @ 11 Sep 2012 16:30)
Fyller 23 den 22:a december.
Kanske också drar ut med några och tar några biror. Får se hur det blir med mina tider (ska som sagt jobba där som security på Dream Arenan).
Du får sovplats också. Dusch finns också men det luktar flensost överallt.
Om några från d2jsp är sugna på att träffas, ta någon öl eller annat (vi är ett gäng som ska till Rosenlundsbadet), så bara langa ert nummer via PM :)


kommer bli mycket utgifter för mig! nu när jag fyller år ska jag bjuda med 12 polare till prästgården (ja, de kända spökhuset) och sen en dh sväng då haha

dh kommer iallafall bli av :) så jag och några polare kommer ner OCH lite tillbehör i vätskeformat ifrån vårt kära grannland tyskland! ska boka 1-2 nätter på hotellet också!


Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Sep 11 2012 12:41pm
Kommer boka plats på någon av följande rader: D52/D51/D42/D41. Vill sitta vid en stor gång då jag tyckte det var så helvetes trångt att sitta i smågångarna. Kommer även denna gång komma lite tidigare då jag och min vän var typ sist in på vår rad så jag fick skit liten datorplats och ingen plats för benen :O Kommer förmodligen be min polare att snickra ihop n¨got skit att ställa upp datorerna på.
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Sep 11 2012 11:17pm
kanske åker dit, men inte riktigt för att sitta och spela massa, vill se på alla events etc ;p
Go Back To Svenska Topic List
Prev15678936Next
Add Reply New Topic New Poll