d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vad Finns I Erat Kylskåp?
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Sep 16 2012 08:22am
Quote (heavypala @ 16 Sep 2012 15:03)
http://nattismedia.kroppsnytt.se/2011/01/kylsk%C3%A5p.jpg


Need more bacon tho.
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,080.77
Sep 16 2012 09:36am
Quote (Ekaan @ 16 Sep 2012 16:21)
titta vad bilden kommer ifrån.. :P


This :rofl:
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Sep 16 2012 11:07am


Min underbara skitkyl! vill ha en större, vilket jag kommer skaffa när jag renoverar köket... kanske nästa år ^^
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 16 2012 11:38am
Quote (sturm @ 16 Sep 2012 19:07)
http://i162.photobucket.com/albums/t269/slowblow1/nr1kyl.png

Min underbara skitkyl! vill ha en större, vilket jag kommer skaffa när jag renoverar köket... kanske nästa år ^^


Den där starka såsen du har i dörren.
Den ar asnice! :wub:
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Sep 16 2012 11:48am
Quote (Fil @ 16 Sep 2012 18:38)
Den där starka såsen du har i dörren.
Den ar asnice! :wub:


har köpt en extra för den börjar ta slut :D mjo Sriracha "cocksause" är jävla najs
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 16 2012 11:50am
Quote (sturm @ 16 Sep 2012 19:48)
har köpt en extra för den börjar ta slut :D mjo Sriracha "cocksause" är jävla najs


Ah, min börjar också närma sig botten! Behöver en ny snart jag med :)
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Sep 16 2012 12:31pm
Quote (sturm @ Sep 16 2012 05:07pm)
http://i162.photobucket.com/albums/t269/slowblow1/nr1kyl.png

Min underbara skitkyl! vill ha en större, vilket jag kommer skaffa när jag renoverar köket... kanske nästa år ^^


vart är ölen då......?

This post was edited by Mabouse on Sep 16 2012 12:31pm
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Sep 16 2012 02:38pm
Quote (Mabouse @ 16 Sep 2012 19:31)
vart är ölen då......?


Uppdrucken och 1 innes&gunn längst bak i kylen! :P
Har en liten vit månad just nu. varit mycket dricka i sommras!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 16 2012 02:39pm
Quote (eviilution @ Sep 16 2012 03:21pm)
Sådär ser väl alla barnfamiljers kylskåp ut?

Vilket förövrigt är fusk att posta.


Aa nää

7 liter mjölk är fan exceptionellt
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Sep 16 2012 03:17pm
Quote (sturm @ Sep 16 2012 08:38pm)
Uppdrucken och 1 innes&gunn längst bak i kylen! :P
Har en liten vit månad just nu. varit mycket dricka i sommras!


jahaja :) det lät bättre !
Go Back To Svenska Topic List
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll