Quote (sturm @ 16 Sep 2012 19:07)
http://i162.photobucket.com/albums/t269/slowblow1/nr1kyl.png
Min underbara skitkyl! vill ha en större, vilket jag kommer skaffa när jag renoverar köket... kanske nästa år ^^
Den där starka såsen du har i dörren.
Den ar asnice!
