d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vad Tykcer Jsp Om Invandring?
Prev15678910Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 17 2012 11:45am
Quote (BraSma @ Jun 17 2012 06:41pm)
Men du är villig att stänga ute vissa för att de har ett särskilt ursprung/"ras"?


Inte via ras men dom som beter sig som idioter.
Där jag bor är i stort sätt alla syrianer om det var dom du tänkte på, idioter.
Dom tror att dom är kungar, gör vad dom vill, mutar poliser och allt jävla skit.
Finns säker något schyst syrian men aldrig stött på någon..
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Jun 17 2012 11:52am
Quote (Kerzhakov @ 17 Jun 2012 19:45)
Inte via ras men dom som beter sig som idioter.
Där jag bor är i stort sätt alla syrianer om det var dom du tänkte på, idioter.
Dom tror att dom är kungar, gör vad dom vill, mutar poliser och allt jävla skit.
Finns säker något schyst syrian men aldrig stött på någon..


Vare inte det som var topic, vilka "raser" som inte skulle få ha tillträde till sverige?
och där gjorde du en ganska solklar antydning att syrianer inte bör ha det

och hur avgör man på förhand om någon är en idiot eller inte?

jag får inte grepp om din åsikt
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 17 2012 12:37pm
Quote (BraSma @ Jun 17 2012 06:52pm)
Vare inte det som var topic, vilka "raser" som inte skulle få ha tillträde till sverige?
och där gjorde du en ganska solklar antydning att syrianer inte bör ha det

och hur avgör man på förhand om någon är en idiot eller inte?

jag får inte grepp om din åsikt


Jag har bara träffat dom som bor runtomkring mig.
Kom förbi så kan jag guida dig.
Du kommer att få samma syn på dom som jag efter max 1 vecka det kan jag lova.
Kommer du inte så försök inte att skriva något om detta.

e: ta inte mina inlägg på allvar

This post was edited by Kerzhakov on Jun 17 2012 12:49pm
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Jun 17 2012 03:46pm
Quote (Fil @ Jun 17 2012 06:25pm)
Jag menar inte att det alltid är sämre att gå mot människans natur, jag menar bara att det i vissa fall är direkt ohållbart att göra det.
Det finns flera exempel där människan går mot sin natur. Ett exempel är att vi tar hand om individer som aldrig klarat sig tidigare, de har till och med möjligheten att hitta likasinnade och göra nästa generation människor lite sämre.


Det darwinistiska urvalet har avstannat helt, tycker det är tusen gånger intressantare än att diskutera Marx teorier
;P


aa håller med. blir kul att see hur detta påverkar oss i framtiden, förmodligen är detta en faktor till att så många medicinska problem som vi idag stötter på tidigare inte funnits. Ökning i ärftliga sjukdom, cancer m.m.
skulle vara jävligt häftigt om likt sparv fåglarna bildas på så viss nya olika förgreningar från hominiden
Member
Posts: 19,806
Joined: Feb 23 2008
Gold: 6,000.00
Jun 18 2012 04:05pm
Quote (Clixton @ 16 Jun 2012 00:57)
Denna ras skall ej får beträda detta land:

Raser som snackar skit om andra raser, och som s k skräddarsyr sin åsikt om att det är en minoritet som är snälla...
"Alla-som-är-snälla-mot-mig-skall-få-stanna" och tror att de utgör någonting vettigt med att gestikulera vilken art som är bättre.
Jag är ganska säker på att det finns väldigt, väldigt, väldigt många invandrare som tycker gott om det land de lever i.
Alla skall vara välkomna till detta land, men då tycker jag att man skall utgöra någonting vettigt och inte sitta och uttrycka sina åsikter som du gör och tro att du får någonting vettigt utav det du skriver.
Känner många syrier som jobbar och gör allt för att detta land skall cirkulera i den politiska ekonomin. Jovisst, de är inte särskilt nyinvandrande här i landet men visst fan anpassar de sig till den svenska kulturen. De sjunger minst lika högt och bra som du gör till nationalsången, de gråter och skriker för sitt bosättande land i fotboll mot England, de kan stava till "tycker" oavsett om de är fulla eller är mitt under ett sex-akt - allt mycket bättre än vad du gör framför din ruttna plåt.
Kort och gott, de gör säkerligen mycket mer nytta än vad du någonsin skulle kunna tillföra framför den här värdelösa tråden.

Tölp.

Men jovisst, de som inte utgör någonting vettigt för landet kan väl lika gärna åka hem.
Men sen vet jag inte vart du skall då du påstår dig själv vara svensk.
Jag bryr mig inte om du härstammar från Grönland, eller Sydpolen, såvida du själv anser dig vara svensk och är stolt för ditt land, gör allt för att landet skall grönska så finns det absolut ingen anledning att kasta hem dig. Detta gäller alla "arter"


n1 haha
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 18 2012 07:45pm
Quote (Strayboy @ Jun 18 2012 11:05pm)
n1 haha


lol missa den texten.

Clixton måste vara den största rasisten i sverige enligt hans text.
90%+ av invandrare har använt ordet svenne som är som att kalla en invandrare för blatte.
Dom klankar ner på svenskar med detta ord vilket betyder att dom ogillar oss, national-sången vill dom ha bort samt den svenska flaggan (inte alla men tillräckligt för att detta tas upp på allvar)

= Clixton vill ha ut i stort sätt alla

This post was edited by Kerzhakov on Jun 18 2012 07:45pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 19 2012 12:22am
Quote (Kerzhakov @ Jun 19 2012 02:45am)
lol missa den texten.

Clixton måste vara den största rasisten i sverige enligt hans text.
90%+ av invandrare har använt ordet svenne som är som att kalla en invandrare för blatte.
Dom klankar ner på svenskar med detta ord vilket betyder att dom ogillar oss, national-sången vill dom ha bort samt den svenska flaggan (inte alla men tillräckligt för att detta tas upp på allvar)

= Clixton vill ha ut i stort sätt alla


Jag kan inte tro på att du är född 82 du är ungefär lika smart som din average 15åring, snälla snälla håll käften

inget personligt men dina post får mig att toppa tron på mänskligheten

This post was edited by Svartermetalisk on Jun 19 2012 12:24am
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 19 2012 01:42pm
Quote (Svartermetalisk @ 19 Jun 2012 08:22)
Jag kan inte tro på att du är född 82 du är ungefär lika smart som din average 15åring, snälla snälla håll käften

inget personligt men dina post får mig att toppa tron på mänskligheten


detta hattsmugglaren knows the shit!
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 19 2012 03:40pm
Quote (Svartermetalisk @ 19 Jun 2012 06:22)
Jag kan inte tro på att du är född 82 du är ungefär lika smart som din average 15åring, snälla snälla håll käften

inget personligt men dina post får mig att toppa tron på mänskligheten




håller nog fan med här alltså

Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Jun 19 2012 11:14pm
:)

This post was edited by BraSma on Jun 19 2012 11:25pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev15678910Next
Add Reply New Topic New Poll