Quote (Intenso8 @ 12 Jun 2012 16:09)
denna tråd är tillför såna som inte kan få tag på öl! just sayin... p12or dvs....
Och för nattjobbare (skämtåsido, håller med att tråden är smått onödig, likaså som många andra trådar här ^^)
Quote (heavypala @ 12 Jun 2012 16:12)
För du bättre energi av Öl än energidryck ?
och energydryck är ju mkt godare än öl
Fast ne, får jag välja mellan öl o energidryck.. Då är svaret solklart..