d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Energidryck Tråden > Jajamen
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,306
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1.00
Jun 12 2012 10:01am
Burn och Red bull är bäst imo, monster smakar fan skit
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Jun 12 2012 10:49am
Quote (Kompie @ Jun 12 2012 04:01pm)
Burn och Red bull är bäst imo, monster smakar fan skit


på nåt konstigt sätt tyckte jag Euroshopper och Burn smakade likadant ;S
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 12 2012 03:30pm
Quote (Intenso8 @ 12 Jun 2012 16:09)
denna tråd är tillför såna som inte kan få tag på öl! just sayin... p12or dvs....


Och för nattjobbare (skämtåsido, håller med att tråden är smått onödig, likaså som många andra trådar här ^^)
Quote (heavypala @ 12 Jun 2012 16:12)
För du bättre energi av Öl än energidryck ?

och energydryck är ju mkt godare än öl


Fast ne, får jag välja mellan öl o energidryck.. Då är svaret solklart..
Go Back To Svenska Topic List
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll