d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Tävling: Lottar Ut En Orb Of Rainbow
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
May 29 2012 07:32am
Quote (Teposen @ 29 May 2012 15:18)
Kenneths facebook innehåller ganska mycket "prutt"


"ja nu pruttar vi vidare prutt prutt ;)" citerat Kenneth von Johansson :lol:
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 29 2012 09:03am
Quote (snigelfis @ May 29 2012 02:21pm)
Du får din Javazon om du jämnar ut min fg till 1333,37.


D2 är ju dött, däremot har jag ett annat litet jobb som behöver någon som är duktig i PS och så, hör av dig i PM :D
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
May 29 2012 09:56am
Quote (PhearCIII @ 29 May 2012 17:03)
D2 är ju dött, däremot har jag ett annat litet jobb som behöver någon som är duktig i PS och så, hör av dig i PM :D


gieb dina items :wub: :love: <3
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,433.62
Trader: Trusted
May 29 2012 12:14pm
Lugnt mig behöver du bara donera 850,46 så har jag råd till min Rainbow Orb :rolleyes: ;P
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 29 2012 12:14pm
Quote (n1ghtm4r3 @ May 29 2012 08:14pm)
Lugnt mig behöver du bara donera 850,46 så har jag råd till min Rainbow Orb :rolleyes: ;P


Gold: 53,169.99

Ja blir så frustrerad :D
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,433.62
Trader: Trusted
May 29 2012 12:17pm
Quote (Spetch @ 29 May 2012 20:14)
Gold: 53,169.99

Ja blir så frustrerad  :D


*tifniss*
btw, mitt nick som jag ville ha gick inte att få :( Trots användaren var last seen typ 5 år sedan >_>
sa till admins att jag payar hans namechange + mitt! Och om han mots förmodan skulle råka komma tillbaka till jsp så payar jag fg för att ändra tillbaka hans username igen! Och skulle jag vägra, då äre ju bara de lockar mig eller nått? Och dom har ju ändå befogenhet och ändra tillbaka det hursomhelst xD
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 29 2012 12:20pm
Quote (n1ghtm4r3 @ May 29 2012 08:17pm)
*tifniss*
btw, mitt nick som jag ville ha gick inte att få :( Trots användaren var last seen typ 5 år sedan >_>
sa till admins att jag payar hans namechange + mitt! Och om han mots förmodan skulle råka komma tillbaka till jsp så payar jag fg för att ändra tillbaka hans username igen! Och skulle jag vägra, då äre ju bara de lockar mig eller nått? Och dom har ju ändå befogenhet och ändra tillbaka det hursomhelst xD


Ack.. surt :(

Vad var det då?
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,433.62
Trader: Trusted
May 29 2012 12:21pm
Quote (Spetch @ 29 May 2012 20:20)
Ack.. surt :(

Vad var det då?


Trance

e: nu då ja kollar så är de last seen t o m 8 år xD rofl

This post was edited by n1ghtm4r3 on May 29 2012 12:21pm
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 29 2012 12:21pm
Quote (orvars @ 29 May 2012 11:17)
Min är helt okej

                                Genomförd tid,    Närvaro tid, %, Giltig frånvarotid, %, Ogiltig frånvarotid, %,

Sammanlagda tider  245:30  ,        195:20  ,      80%  ,        43:30          18%          6:40          3%



dom ''kunde'' inte räkna ut min frånvaro så dom drog ett snitt till 11 varje dag hela året ^^

Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 29 2012 12:23pm
Quote (n1ghtm4r3 @ May 29 2012 08:21pm)
Trance

e: nu då ja kollar så är de last seen t o m 8 år xD rofl


haha
Go Back To Svenska Topic List
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll