Quote (snoramej @ 21 May 2012 12:38)
Vet inte vad du tror men vad folk har tradat, hur länge de har varit här, det spelar ingen roll så du kan sluta med dina "påhopp" om hur nya människor är, för det skiter swesub fullständigt i. Är du trevlig så är swesub trevligt mot dig.
Ingen som skrivit här har visat någon större mognad iaf, bara en massa kids som tycker det är roligt att haka på tåget. Swesub har aldrig varit trevlig, ifall inte när det gäller trading och attityd... men det är möjligt att ni som slickar honom i röven tycker han är ball ... Jag är dock inte imponerad. Dryga scammers och unperm sellers tilltalar inte mig... varför tror du alla dårar byter namn hela tiden här på jsp? Ja för att sudda bort sina dåliga rykten såklart...
För övrigt behöver inte du ge mig några morallektioner i uppförande för du är inte mer mogen eller klokare än någon annan. För mig är allting en lek, ni är små råttor framför en datorskärm... absolut ingenting annat.... Tror du verkligen att jag som 35 åring sitter och mår dåligt och tar saker personligt? Du var ju en intelligent 18 åring enligt dig själv så svara på det om du kan???