d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Träning! > Tipps/råd/fakta/schema
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,229.77
May 17 2012 12:00am
@ovanstående konversation, energi ut > energi in så är problemet löst. Att du vill gå ner i vikt eller börja bygga lite muskler betyder inte att du måste hålla samma diet som en professionell bodybuilder.
Visst, en fruktsallad är helt klart bättre än en godispåse men unna dig lite choklad eller glass till om du vill. Svårt att sluta dricka läsk? Drick loka eller ramlösa.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 17 2012 01:31am
Quote (SCXiao @ 17 May 2012 08:00)
@ovanstående konversation, energi ut > energi in så är problemet löst. Att du vill gå ner i vikt eller börja bygga lite muskler betyder inte att du måste hålla samma diet som en professionell bodybuilder.
Visst, en fruktsallad är helt klart bättre än en godispåse men unna dig lite choklad eller glass till om du vill. Svårt att sluta dricka läsk? Drick loka eller ramlösa.


Fuck det

öl och chips!
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
May 17 2012 01:45am
Quote (Chefen @ May 17 2012 05:26am)
jo visst... men det går inte i praktiken oftast, så ta hjälp av mandlar också som förövrigt är svin gott, passar till och med till vatten


skulle verkligen behöva dra ner på kaffet också... dricker utan problem 10~ koppar om dagen, som nu när jag jobbat natt och vart vaken 30 timmar så har jag nog fått i mig mer än 15


jag brukar dricka en kopp kaffe de dagar jag har styrkepass, funkar prima med den där extra kicken :P
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 17 2012 01:51am
Quote (ankiie @ 17 May 2012 07:45)
jag brukar dricka en kopp kaffe de dagar jag har styrkepass, funkar prima med den där extra kicken :P



kanske inte det bästa då det är vätskedrivande
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 18 2012 12:36am
nån som vet någon typ av mobil hållare när man springer?

har en sony xperia s
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 18 2012 03:39am
Quote (Chefen @ May 18 2012 07:36am)
nån som vet någon typ av mobil hållare när man springer?

har en sony xperia s


Hur stor är en sådan jämfört med iphone?
Det finns ju typ arm band? med en ficka för iphone.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 18 2012 09:29am
Quote (Kerzhakov @ 18 May 2012 09:39)
Hur stor är en sådan jämfört med iphone?
Det finns ju typ arm band? med en ficka för iphone.



var nyss och sprang och vart lagomt irriterad då luren hoppade runt i fickan, så for in på the phone house och han sa att det fanns till iphone också men var tydligen helt värdelöst (1cm längre typ) ägaren av butiken har nämligen också en likadan telefon så... han visste väl av erfarenhet
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 19 2012 02:31am
Quote (Chefen @ May 18 2012 04:29pm)
var nyss och sprang och vart lagomt irriterad då luren hoppade runt i fickan, så for in på the phone house och han sa att det fanns till iphone också men var tydligen helt värdelöst (1cm längre typ) ägaren av butiken har nämligen också en likadan telefon så... han visste väl av erfarenhet


De är de som år så tråkigt nu, 90% av alla mobiltillbehör är till iphone.. skal eller skydd till andra mobilen kan man bara drömma om
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
May 19 2012 03:12am
Quote (Chefen @ May 18 2012 06:36am)
nån som vet någon typ av mobil hållare när man springer?

har en sony xperia s


netonet brukar ha sånna saker
http://www.netonnet.se/art/telefon/mobiltelefonitillbehor/vaskor-och-skydd/universal/nxe-armwrapmedium/156778.4507/
har själv denna

This post was edited by HaLLuXX on May 19 2012 03:13am
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 19 2012 02:19pm
Quote (HaLLuXX @ 19 May 2012 09:12)


super tack! :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll