Quote (Yllegarnet @ Apr 22 2012 08:14pm)
eller som du, åker och tofflar i en månad
Kommer inte hända denna gången, no girl dis time. Just game, for weeks ;D
Quote (PhearCIII @ Apr 22 2012 08:18pm)
Du fortsätter vara ett frågetecken
Summon necro eller frågetecken, ska funta på det..
Hehe låter fint de

Bara Sue som är vettig lärare tbh, hon ger ju uppgifter och rättar rättvist, men som person är hon utvecklingsstörd och hon luktar konstigt och har jordens fulaste garderob..
Robert ger ALLA MVG, Nina har fått sitt barn och är borta nu, sen så har vi en ny SHK lärare som ger oss G oavsett vad för nivå vi ligger på (typ MVG-uppgifter), en svenska/engelskalärare som är dragqueen och massa andra mentalt retarderade

1orna ska vi inte tala om, finns typ 1-2 snygga, den ena ser lite blåst ut men schyssta bröst och den andra ser väl ut som skit utan smink..
Vi kör dock SC..

Gör han det så ska jag ge han SCHMISK
Erik du vill inte köra barb?
Ska köra ett bold frågetecken upp i din anal i sommar.
Och du kommer gilla det.