d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ Team Sweden - Destructions End - S10 ~
Prev15678921Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 22 2012 04:52pm
Quote (Yllegarnet @ Apr 22 2012 08:14pm)
eller som du, åker och tofflar i en månad


Kommer inte hända denna gången, no girl dis time. Just game, for weeks ;D

Quote (PhearCIII @ Apr 22 2012 08:18pm)
Du fortsätter vara ett frågetecken



Summon necro eller frågetecken, ska funta på det..



Hehe låter fint de :)
Bara Sue som är vettig lärare tbh, hon ger ju uppgifter och rättar rättvist, men som person är hon utvecklingsstörd och hon luktar konstigt och har jordens fulaste garderob..

Robert ger ALLA MVG, Nina har fått sitt barn och är borta nu, sen så har vi en ny SHK lärare som ger oss G oavsett vad för nivå vi ligger på (typ MVG-uppgifter), en svenska/engelskalärare som är dragqueen och massa andra mentalt retarderade :)
1orna ska vi inte tala om, finns typ 1-2 snygga, den ena ser lite blåst ut men schyssta bröst och den andra ser väl ut som skit utan smink..



Vi kör dock SC.. :)



Gör han det så ska jag ge han SCHMISK

Erik du vill inte köra barb?


Ska köra ett bold frågetecken upp i din anal i sommar.
Och du kommer gilla det.
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 23 2012 12:09pm
Jag; Sorc
Jens; Pala
Zebbe; Sorc(?)
Rob; Druid
Filip; Assa
Micke; Ama
?; Nec/Pala/Barb
?; Nec/Pala/Barb
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Apr 23 2012 12:21pm
Quote (PhearCIII @ 23 Apr 2012 20:09)
Jag; Sorc
Jens; Pala
Zebbe; summernecro(?)
Rob; Druid
Filip; Assa
Micke; Ama
?; Nec/Pala/Barb
?; Nec/Pala/Barb


laggade
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Apr 23 2012 01:01pm
Quote (PhearCIII @ 22 Apr 2012 19:18)

Bara Sue som är vettig lärare tbh, hon ger ju uppgifter och rättar rättvist, men som person är hon utvecklingsstörd och hon luktar konstigt och har jordens fulaste garderob..

Robert ger ALLA MVG, Nina har fått sitt barn och är borta nu, sen så har vi en ny SHK lärare som ger oss G oavsett vad för nivå vi ligger på (typ MVG-uppgifter), en svenska/engelskalärare som är dragqueen och massa andra mentalt retarderade :)
1orna ska vi inte tala om, finns typ 1-2 snygga, den ena ser lite blåst ut men schyssta bröst och den andra ser väl ut som skit utan smink..

Allt verkar vara som vanligt altså :)
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 23 2012 01:36pm
Quote (SCXiao @ Apr 23 2012 08:21pm)
laggade


:mellow:
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Apr 23 2012 04:36pm
Quote (umade @ Apr 21 2012 06:02pm)
Skoja inte.
Hade jag vetat om d2jsp tel:2004-2005 hade jag varit rikast i världen ^^


Samma för alla.
Skillnaden var att bbs etc då inte var värt något särskiljt.
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 24 2012 08:14am
TEAM SWEDEN SIGNATURRRRRRR
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Apr 24 2012 08:21am
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 24 2012 10:25am
Jag; Sorc
Jens; Pala
Zebbe; Sorc(?)
Rob; Druid
Filip; Assa
Micke; Ama
Jewhannes; Barb (?)
?; Nec/Pala
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 24 2012 10:30am
Quote (PhearCIII @ Apr 24 2012 06:25pm)
Jag; Sorc
Jens; Pala
Zebbe; Sorc(?)
Rob; Druid
Filip; Assa
Micke; Ama
Jewhannes; Barb (?)
?; Nec/Pala


???????????????????????????????????????????????????????????????
Go Back To Svenska Topic List
Prev15678921Next
Add Reply New Topic New Poll