d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Slutspelet! > Slutspelet I Elitserien
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 1 2012 02:57pm
skönt med vinst idag, än finns chansen, om än liten..

This post was edited by berhemuli on Apr 1 2012 02:58pm
Member
Posts: 19,916
Joined: Oct 8 2006
Gold: 0.00
Warn: 30%
Apr 2 2012 08:02am
Quote (orvars @ Apr 1 2012 03:16pm)
Brynäs går till final men Skellefteå ar guldet


Vetefan, matchen i går så var saik dåliga.

Jag tror det kan bli brynäs mot aik i finalen och att brynäs vinner...



Go Back To Svenska Topic List
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll