☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> -~ Skor ~- > Superofficiella Skotråden
Prev
1
5
6
7
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 2035
Replies: 60
Track Topic
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#61
Mar 24 2012 05:25pm
Finns det något jag avskyr så är det att gå runt i butiker för o handla skor.. därav är jag glad att jag hittade helt okej skor i första butiken jag besökte.. Var glad för tidigt.. tjejen jag var med då i butiken tyckte det var nödvändigt o gå igenom alla skobutiker för att det är så kul! Slutade att jag knallade till första butiken o köpte dom första jag kollat på ändå.. haha.. billiga var skorna också vilket gillas.. köper aldrig skor som kostar över 400kr.. inte budget till sånt
http://www.deichmann.com/SE/sv/shop/home-herrar/home-herrar-skor/00016001042581/Mid-Cut.prod?r=5&c=3&st=PRODUCT&filter_cat=/home-herrar/home-herrar-skor/home-herrar-skor-midcut
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
5
6
7
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact