d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > -~ Skor ~- > Superofficiella Skotråden
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 24 2012 05:25pm
Finns det något jag avskyr så är det att gå runt i butiker för o handla skor.. därav är jag glad att jag hittade helt okej skor i första butiken jag besökte.. Var glad för tidigt.. tjejen jag var med då i butiken tyckte det var nödvändigt o gå igenom alla skobutiker för att det är så kul! Slutade att jag knallade till första butiken o köpte dom första jag kollat på ändå.. haha.. billiga var skorna också vilket gillas.. köper aldrig skor som kostar över 400kr.. inte budget till sånt :P

http://www.deichmann.com/SE/sv/shop/home-herrar/home-herrar-skor/00016001042581/Mid-Cut.prod?r=5&c=3&st=PRODUCT&filter_cat=/home-herrar/home-herrar-skor/home-herrar-skor-midcut
Go Back To Svenska Topic List
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll