d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ Team Sweden - Sällskapsresan S09 ~
Prev15678954Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Oct 9 2011 08:50am
Quote (PhearCIII @ Oct 9 2011 03:40pm)
Alla ska med!


Jag kanske kan få vara i en av dom där 3 lediga slotsen? B)
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 9 2011 09:14am
ALLT SKA DÖD!
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 9 2011 10:18am
Quote (orvar174 @ Oct 9 2011 03:50pm)
Jag kanske kan få vara i en av dom där 3 lediga slotsen? B)


http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=57928821&f=79&p=388288713

^_^
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 9 2011 10:19am
på förra reseten hur lång tid tog det innan hr låg ca 500 ?
var 1/2/3 dagar?
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 9 2011 10:23am
Quote (Ekaan @ Oct 9 2011 05:19pm)
på förra reseten hur lång tid tog det innan hr låg ca 500 ?
var 1/2/3 dagar?


den 30 september 2010 12:21:53 Sent -800.00 (7,040.00 -> 6,240.00) to D2Trust (2,825.80 -> 3,625.80) ohm euscl
den 1 oktober 2010 09:13:21 Sent -2,000.00 (4,320.00 -> 2,320.00) to FoKsE (5,126.00 -> 7,126.00) bers
den 1 oktober 2010 15:38:20 Sent -900.00 (1,060.00 -> 160.00) to biotherm (13,615.00 -> 14,515.00) ber
den 2 oktober 2010 10:55:16 Sent -430.00 (912.00 -> 482.00) to Merlin197 (13,823.05 -> 14,253.05) ohm mal

;)
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,207.92
Oct 9 2011 10:28am
Quote (Ekaan @ 9 Oct 2011 18:19)
på förra reseten hur lång tid tog det innan hr låg ca 500 ?
var 1/2/3 dagar?


Var väl någon vecka för jah/ber
Member
Posts: 6,103
Joined: Aug 8 2010
Gold: 6,600.00
Oct 9 2011 10:49am
Quote (PhearCIII @ 9 Oct 2011 18:23)
den 30 september 2010 12:21:53 Sent -800.00 (7,040.00 -> 6,240.00) to D2Trust (2,825.80 -> 3,625.80) ohm euscl
den 1 oktober 2010 09:13:21 Sent -2,000.00 (4,320.00 -> 2,320.00) to FoKsE (5,126.00 -> 7,126.00) bers
den 1 oktober 2010 15:38:20 Sent -900.00 (1,060.00 -> 160.00) to biotherm (13,615.00 -> 14,515.00) ber
den 2 oktober 2010 10:55:16 Sent -430.00 (912.00 -> 482.00) to Merlin197 (13,823.05 -> 14,253.05) ohm mal

;)


lite skillnad mot hc på samma ladder

den 3 oktober 2010 01:29:40 Received 600.00 (1,050.00 -> 1,650.00) from lelouchh (872.23 -> 272.23) Shako 103
den 4 oktober 2010 01:38:51 Received 350.00 (1,440.00 -> 1,790.00) from FantasyWorldII (406.00 -> 56.00) shako 117
den 4 oktober 2010 12:18:21 Received 250.00 (1,804.00 -> 2,054.00) from shltdude (250.00 -> 0.00) shako 105
den 4 oktober 2010 15:35:42 Received 800.00 (2,069.00 -> 2,869.00) from RITZ_1 (4,064.66 -> 3,264.66) ber

den 5 oktober 2010 14:42:45 Sent -550.00 (1,995.00 -> 1,445.00) to Europe (14,540.00 -> 15,090.00) ber
den 5 oktober 2010 14:38:57 Sent -550.00 (2,545.00 -> 1,995.00) to Hussler (20,120.00 -> 20,670.00) jah
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 9 2011 10:55am
har för mig att priserna droppade fort som fan förra reseten
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 9 2011 10:56am
FFUCK you kineser.

Iso långvarig reset..
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 9 2011 10:57am
Quote (ponchan @ Oct 9 2011 05:49pm)
lite skillnad mot hc på samma ladder

den 3 oktober 2010 01:29:40 Received 600.00 (1,050.00 -> 1,650.00) from lelouchh (872.23 -> 272.23) Shako 103
den 4 oktober 2010 01:38:51 Received 350.00 (1,440.00 -> 1,790.00) from FantasyWorldII (406.00 -> 56.00) shako 117
den 4 oktober 2010 12:18:21 Received 250.00 (1,804.00 -> 2,054.00) from shltdude (250.00 -> 0.00) shako 105
den 4 oktober 2010 15:35:42 Received 800.00 (2,069.00 -> 2,869.00) from RITZ_1 (4,064.66 -> 3,264.66) ber

den 5 oktober 2010 14:42:45 Sent -550.00 (1,995.00 -> 1,445.00) to Europe (14,540.00 -> 15,090.00) ber
den 5 oktober 2010 14:38:57 Sent -550.00 (2,545.00 -> 1,995.00) to Hussler (20,120.00 -> 20,670.00) jah


Mjo, HC brukar bli lite billigare :P

Quote (AsDrake @ Oct 9 2011 05:55pm)
har för mig att priserna droppade fort som fan förra reseten


Förra Laddern hade jag inte ens tillgång till JSP ^_^

Quote (Teposen @ Oct 9 2011 05:56pm)
FFUCK you kineser.

Iso långvarig reset..


Verkar faktiskt som om Blizzard har gjort en ny patch så vi får leva på hoppet :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev15678954Next
Add Reply New Topic New Poll