Helt ärligt så har jag gjort det en gång när jag gick i typ 6an.
Det var en tjej i klassen som hade haft något på sig så att man såg hennes underkläder och det blev typ cameltoe som fan och jag hade det i huvudet hela dagen (fortfarande

) och så på kvällen så tog jag en promenad och gick förbi där hon bodde, så ställde jag mig i ett buskage där och drog i den tills jag kom på ett träd.
