Quote (xpd-trader @ Jun 16 2011 07:26am)
som väntat bemöter du inga av mina argument
de kanske är lite över din horisont?
du är nog en smygnasse eller sedan är du, som jag redan tiidgare konstaterade, fullständigt blåst
därför har du också svårigheter att läsa mina posts och gömmer dig bakom din dyslexi - patetiskt
du kan ju t ex inte skillnad mellan punkt och komma - jag skulle kunna ge dig lektioner i både historia och ortografi (slå upp om för svårt), men avböjer då jag inte hjälper nynassar, som dessutom har svåra receptionsproblem
du är ett skämt
Dina argument? Du har inga argument, däremot har jag argumenterat rätt flitigt på egen hand. Dina inlägg består mest av rage, personangrepp och nazist-beskyllningar. När du dessutom kallar mig för dyslektiker och erbjuder mig lektioner i ortografi har jag svårt att tro att du är annat än ett troll. Du verkar inte veta vad versal är, stavar som en tioåring och tror att det är korrekt att byta rad så fort du skrivit klart en mening. Trodde jag skulle få ut en gnutta iallafall av denna debatten, men du verkar inte vara på min nivå tyvärr.
När du dessutom är lika förutsägbar som dum är det rätt ointressant att försöka bilda dig.