d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Tanken Slog Mig
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 2,069.00
Jun 1 2011 11:10am
Quote (FreakYzX @ 31 May 2011 21:17)
gjorde det ont ? :mellow:

Quote (snoramej @ 1 Jun 2011 18:12)
"tanken slog mig"

Gjorde det ont?

Lol dålig p11 humor, sry för dålig för att få vara p12 humor :/

Member
Gold: 7,821.00
Jun 1 2011 11:32am
Quote (snigelfis @ 1 Jun 2011 19:08)
Gillar att det går bra för dig gnäggarn!

Kommer ihåg hur det kändes:D

Ah, de flesta har den typen av erfarenhet, det är inget man glömmer i första taget.

Och efter en sådan dipp kan det ju bara gå framåt i princip, om man inte väljer att gräva ner sig helt förstås :)
Member
Gold: 0.01
Jun 3 2011 02:31pm
''Nu lite mer än 4 månader efter att det tog slut mellan mig och mitt ex så har jag nått den där friheten som någon nämnde i min gråt-tråd jag gjorde.''

nu jag ställer mig upp och räcker upp handen, det var jag

så jag kontar med att säga... ''vad var det jag sa''

många av killarna här inne har inte tillräckligt många år på ryggen att yttra sig i sånna här frågor eller utseende heller för den delen

men till dig hesten, varsågod :hug:
Member
Jun 3 2011 04:45pm
Quote (Chefen @ 3 Jun 2011 22:31)
''Nu lite mer än 4 månader efter att det tog slut mellan mig och mitt ex så har jag nått den där friheten som någon nämnde i min gråt-tråd jag gjorde.''

nu jag ställer mig upp och räcker upp handen, det var jag

så jag kontar med att säga... ''vad var det jag sa''

många av killarna här inne har inte tillräckligt många år på ryggen att yttra sig i sånna här frågor eller utseende heller för den delen

men till dig hesten, varsågod :hug:

jag var redan medveten om att det skulle infinna sig.. men när man är nere i konen är man så långt ifrån det så det känns inte ens värt att tänka tanken!
Det känner du säkert igen själv också.. Nu är jag den som räddar andra ur samma situation..

Tack dock ;)
Member
Gold: 7,531.00
Jun 3 2011 04:51pm
Quote (Litttle_Brother @ 1 Jun 2011 18:10)
Lol dålig p11 humor, sry för dålig för att få vara p12 humor :/

You seem mad bro.
Member
Jun 3 2011 06:05pm
Quote (Fil @ 3 Jun 2011 22:45)
jag var redan medveten om att det skulle infinna sig.. men när man är nere i konen är man så långt ifrån det så det känns inte ens värt att tänka tanken!
Det känner du säkert igen själv också.. Nu är jag den som räddar andra ur samma situation..

Tack dock ;)

har man inte varit där ska man inte yttra sig

inte för att låta som en diva men inte haft problem att skaffa brudar sen JAG gjorde slut med mitt ex,tvärtom ,många har varit på som fan :) som inte hade chansen tidigare

och jag vet hur den här historian skulle sluta dvs mitt svar..

bra iaf att de är bra nu :) lek av dig lite innan du påbörjar nått nytt

börjar du lira LoL kan du få mer tipps ;) mvh chefen
Member
Jun 3 2011 06:11pm
Quote (Chefen @ 4 Jun 2011 02:05)
har man inte varit där ska man inte yttra sig

inte för att låta som en diva men inte haft problem att skaffa brudar sen JAG gjorde slut med mitt ex,tvärtom ,många har varit på som fan :) som inte hade chansen tidigare

och jag vet hur den här historian skulle sluta dvs mitt svar..

bra iaf att de är bra nu :) lek av dig lite innan du påbörjar nått nytt

börjar du lira LoL kan du få mer tipps ;) mvh chefen

ah, själv har jag en tjej som hör av sig varje vecka om att hon är öppen för förslag.. VIDÖPPEN...

Tycker hon är rätt äcklig dock.. Men jag har inga problem att komma till om det bara är hålet som är målet..

Har faktiskt inga planer på att hitta ett förhållande, det är aldrig något jag har letat efter! Att jag hamnade i ett var mer en slump än något annat :)
Men leka gör jag iallafall.. Tar för mig av köttmarknaden ;)

Kommer nog inte börja lira något spel förutom schack faktiskt.. Men tack för erbjudandet annars :P
Member
Jun 3 2011 06:17pm
Quote (Fil @ 4 Jun 2011 00:11)
ah, själv har jag en tjej som hör av sig varje vecka om att hon är öppen för förslag.. VIDÖPPEN...

Tycker hon är rätt äcklig dock.. Men jag har inga problem att komma till om det bara är hålet som är målet..

Har faktiskt inga planer på att hitta ett förhållande, det är aldrig något jag har letat efter! Att jag hamnade i ett var mer en slump än något annat :)
Men leka gör jag iallafall.. Tar för mig av köttmarknaden ;)

Kommer nog inte börja lira något spel förutom schack faktiskt.. Men tack för erbjudandet annars :P

jag pressar inte... men galet skönt folk som lirar och skrattat många timmar i skype :) så dra ett game lite då & då är härligt

tack älsklingar

dvs alla har ett skit :) alla har ett utseende så dom vågar visa sig ute

tänker inte säga några namn på dom som inte har de,men går ni igenom bild tråden så misstänker ja att ni hittar dom med (inte direkt ''plötsligt händer det'') går rätt fort

blir mer ''Å FYYYY FAN'' :rolleyes:
Member
Jun 3 2011 06:30pm
Quote (Chefen @ 4 Jun 2011 02:17)
jag pressar inte... men galet skönt folk som lirar och skrattat många timmar i skype :) så dra ett game lite då & då är härligt

tack älsklingar

dvs alla har ett skit :) alla har ett  utseende så dom vågar visa sig ute

tänker inte säga några namn på dom som inte har de,men går ni igenom bild tråden så misstänker ja att ni hittar dom med (inte direkt ''plötsligt händer det'') går rätt fort

blir mer ''Å FYYYY FAN''  :rolleyes:

haha

fast jag är söt

jättesöt

har dock förstört det lite genom att börja odla mustasch.. men än avskräcker det inte tjejerna :thumbsup:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll