d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella World Of Warcraft Tråden
Prev15678926Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 12 2011 09:30am
Quote (Andepen @ 11 May 2011 22:41)
Ladda mer?

Oh btw, har nog en kod :)


Fixat nu :]
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 21 2011 09:52am
Jag --> Mästare över alla rata!

Member
Posts: 17,356
Joined: Nov 4 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 21 2011 10:20am
Quote (Yllegarnet @ May 2 2011 07:35pm)
Kan vara kul att se vilka som spelar :)

Vi diskuterar allt som har med WoW att göra här :3

Köttar Maloriak HC atm, på 4% dcar en healer QQ

Armory till min gubbe:

http://eu.battle.net/wow/en/character/sylvanas/glry/simple


har kört wow kanske 10 min som max om man lägger ihop minuterna som ja har testat att spela wow
Member
Posts: 2,798
Joined: Jan 21 2009
Gold: 0.64
May 21 2011 02:15pm
hei. jag spelar med method lolol
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
May 21 2011 02:27pm
varför är alla så ubergay och kör alliance ..
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 21 2011 02:29pm
Quote (heavypala @ 21 May 2011 21:27)
varför är alla så ubergay och kör alliance ..


För att vi inte är p12 och skriker FOR THE HORDE?
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 21 2011 02:30pm
Quote (Yllegarnet @ 21 May 2011 16:52)
Jag --> Mästare över alla rata!

http://img405.imageshack.us/img405/5316/ratax.jpg


Glóry
Member
Posts: 32,795
Joined: Feb 21 2007
Gold: 0.60
May 21 2011 02:31pm
Quote (heavypala @ 21 May 2011 21:27)
varför är alla så ubergay och kör alliance ..


Kör du också Alliance? :)

Quote (Makta @ 21 May 2011 21:29)
För att vi inte är p12 och skriker FOR THE HORDE?



Kinda this...



Aldrig gillat Horde tbh, men har en 85 warrior, 75 Dk och en 66 Rogue på horde ;s
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 21 2011 02:33pm
Quote (Andepen @ 21 May 2011 21:31)
Kör du också Alliance? :)




Kinda this...



Aldrig gillat Horde tbh, men har en 85 warrior, 75 Dk och en 66 Rogue på horde ;s


Jag gillar horde men det är inte pga att jag är 12 eller att de är bättre.. Dom har mina 2 favoriter när det gäller raser :/
Go Back To Svenska Topic List
Prev15678926Next
Add Reply New Topic New Poll