Quote (heavypala @ 21 May 2011 21:27)
varför är alla så ubergay och kör alliance ..
Kör du också Alliance?

Quote (Makta @ 21 May 2011 21:29)
För att vi inte är p12 och skriker FOR THE HORDE?
Kinda this...
Aldrig gillat Horde tbh, men har en 85 warrior, 75 Dk och en 66 Rogue på horde ;s