d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Stjäärna.. > Gott Folk..
Prev15678926Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Mar 13 2011 01:30pm
Quote (Teposen @ Mar 13 2011 08:29pm)
13:e idag :Ph34r:


:cry:
Member
Posts: 14,932
Joined: Aug 13 2010
Gold: 1,983.70
Mar 13 2011 01:31pm
lol

ingen som kan vara shysst , givmild som sagt .skcika en liten stjärna. ?

This post was edited by Vexen1337 on Mar 13 2011 01:31pm
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Mar 13 2011 01:31pm
Quote (Vexen1337 @ Mar 13 2011 08:31pm)
lol


Tog tbx de, ägd :D
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Mar 13 2011 01:31pm
Quote (PhearCIII @ Mar 13 2011 07:30pm)
:cry:


Lol fejka du det? och här sitter jag och säger att han borde säga tack ^^ fan va dumt haha ^^
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Mar 13 2011 01:31pm
Quote (Vexen1337 @ Mar 13 2011 08:31pm)
lol


Ta bort din signatur då ! , den är emot reglerna !
Member
Posts: 14,932
Joined: Aug 13 2010
Gold: 1,983.70
Mar 13 2011 01:32pm
Quote (Teposen @ Mar 13 2011 09:31pm)
Ta bort din signatur då ! , den är emot reglerna !


Undrar varför den skulle vara de^^
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Mar 13 2011 01:32pm
PhearCIII skicka tillbaks min orb om du inte ska använda den :P
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Mar 13 2011 01:32pm
Quote (Vexen1337 @ Mar 13 2011 08:32pm)
Undrar varför den skulle vara de^^


Signature: Entire size of signature should not exceed 400 pixels wide by 150 pixels high, and 70 KB in size. No offensive or crude material images
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 13 2011 01:33pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 13 Mar 2011 20:32)
PhearCIII skicka tillbaks min orb om du inte ska använda den :P


annars åker du på blackstarlist
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Mar 13 2011 01:33pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Mar 13 2011 08:32pm)
PhearCIII skicka tillbaks min orb om du inte ska använda den :P



den 13 mars 2011 20:32:18 Skickat (Orb of Rainbow) to TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL (Orb of Rainbow) t4t
Go Back To Svenska Topic List
Prev15678926Next
Add Reply New Topic New Poll