d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Poker Topicen
Prev15678936Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,950
Joined: Nov 27 2006
Gold: 0.00
Jan 20 2011 05:38am
Quote (Swaan @ 19 Jan 2011 20:12)
nä det har du rätt i men jag mår dåligt när jag loosar riktiga pengar.. även om jag börja med 100 kr sist  och tog u xxxx . så varje gång du loosa så får man ont i magen :P
bättre med fg då jag blir lite småglad när jag vinner och bryr mig inte när jag loosar..

Denna smärtade dock ^^

den 20 januari 2011 01:48:34 Sent -27,000.00 (42,100.01 -> 15,100.01) to matty_g (0.00 -> 27,000.00) hu win


tror nog det sved mer när jag blev welchad på 40kfg :P inte för jag bryr mig idag men :)
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jan 20 2011 05:44am
här har ni min dice roll om nån av er är sugen och prova

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=51524055&f=104

Member
Posts: 45,855
Joined: Jan 17 2009
Gold: Locked
Warn: 20%
Jan 20 2011 05:58am
Quote (Chefen @ Jan 20 2011 11:44am)
här har ni min dice roll om nån av er är sugen och prova

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=51524055&f=104


mr inte 10k :P::P
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 20 2011 06:04am
något rolig hand som hänt dig i poker ?
99 flop 99x all in.. mot AA turn A river A. Torska ju handen men det var roligt ^^ svenskaspel är ett skämt.

någon stor förlust ( cash /fgs)
Största förlusten lär väl va i cash game när jag gick lite väl över min gräns efter att jag vunnit en del.. 2/4€ blinds, stack på ca 500€.. KK flop Kxx slowplayar korkad som jag är.. snubben får träff med sin AA på turn. Hade ju smakat bra men 500e back på en hand var inte så himla kul. Fast ska man spela så måste man ha råd att förlora det man riskerar.
någon stor vinst (cash / fgs )
Största vinsten lär väl fortfarande vara svenska spels 500kr turnering ca 1½år sen.. första platsen som gav runt 15 000. Största cashgame potten ligger på runt 750$ vilket med den kurs som var då var väl runt 4-5000kr. Det bästa runnet är väl från 15$ till 1250$ på en kväll. Men det är då man skiter fullständigt i brm och ökar på nivån till max 1/2$ blinds.

någon som donka dig ?
För mycket med fg's på jsp, därav har man inte orkat spela mer här.. Kul med någon game ibland.

donka du någon ?
Händer när man har tiltat, vilket jag borde träna.. alltså självdiciplin, sluta tilta jag gör det för lätt..

Har lirat sen jag var runt 15år, hobbynivå.. alltså runt 7år nu.. Blir runt lika mycket varje månad som från mitt deltidsjobb, så att jag klarar mig månaden runt. + att det var GREAT när man gick på gymnasiet.. för farsan betalade alla mina spel(max 100kr turneringar) och så fick han 50% av vinsterna.. Han märkte att det var ett bra sätt för honom också att få extra slantar varje månad.. :)

Då var det lite då. :P

This post was edited by berhemuli on Jan 20 2011 06:05am
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jan 20 2011 06:27am
knäckte amme nyss, 2 raka H/u... du tog mig inte förut och inte nu heller

WHOS YOUR DADDY?
Member
Posts: 21,045
Joined: Oct 19 2006
Gold: 1,575.00
Jan 20 2011 06:31am
Quote (Chefen @ Jan 20 2011 12:27pm)
amme lät mig vinna nyss, 2 raka H/u... du tog mig  förut och du tar mig nu.. :(

AMME'S YOUR DADDY?


fixed -_-
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jan 20 2011 08:16am
Quote (amme @ 20 Jan 2011 12:31)
fixed  -_-


HOW CAN YOU SLAP??????
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jan 20 2011 12:06pm
Poker e ju pretty nice. Och som jag sa, det rullar in dollares till mig. 600 + på två games.
Member
Posts: 45,855
Joined: Jan 17 2009
Gold: Locked
Warn: 20%
Jan 20 2011 12:52pm
back to broke :D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 20 2011 01:11pm
Quote (berhemuli @ 20 Jan 2011 14:04)
något rolig hand som hänt dig i poker ?
99 flop 99x all in.. mot AA turn A river A. Torska ju handen men det var roligt ^^ svenskaspel är ett skämt.

någon stor förlust ( cash /fgs)
Största förlusten lär väl va i cash game när jag gick lite väl över min gräns efter att jag vunnit en del.. 2/4€ blinds, stack på ca 500€.. KK flop Kxx slowplayar korkad som jag är.. snubben får träff med sin AA på turn. Hade ju smakat bra men 500e back på en hand var inte så himla kul. Fast ska man spela så måste man ha råd att förlora det man riskerar.
någon stor vinst (cash / fgs )
Största vinsten lär väl fortfarande vara svenska spels 500kr turnering ca 1½år sen.. första platsen som gav runt 15 000. Största cashgame potten ligger på runt 750$ vilket med den kurs som var då var väl runt 4-5000kr. Det bästa runnet är väl från 15$ till 1250$ på en kväll. Men det är då man skiter fullständigt i brm och ökar på nivån till max 1/2$ blinds.

någon som donka dig ?
För mycket med fg's på jsp, därav har man inte orkat spela mer här.. Kul med någon game ibland.

donka du någon ?
Händer när man har tiltat, vilket jag borde träna.. alltså självdiciplin, sluta tilta jag gör det för lätt..

Har lirat sen jag var runt 15år, hobbynivå.. alltså runt 7år nu.. Blir runt lika mycket varje månad som från mitt deltidsjobb, så att jag klarar mig månaden runt. + att det var GREAT när man gick på gymnasiet.. för farsan betalade alla mina spel(max 100kr turneringar) och så fick han 50% av vinsterna.. Han märkte att det var ett bra sätt för honom också att få extra slantar varje månad.. :)

Då var det lite då. :P


även den mest välkomna tiden då cash rulla in var i november då jag hade bara 50kr kvar bestämde mig o spendera dom på en 3+30€ turnering på betway.. vinna den runt 400€ spela samma nästa dag, vinna igen 400€, spela den en tredje gång inom en vecka och komma tvåa på den.. runt 270pers varje gång med.. så då var man inte så pissigt fattig längre :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev15678936Next
Add Reply New Topic New Poll