något rolig hand som hänt dig i poker ?99 flop 99x all in.. mot AA turn A river A. Torska ju handen men det var roligt ^^ svenskaspel är ett skämt.
någon stor förlust ( cash /fgs)Största förlusten lär väl va i cash game när jag gick lite väl över min gräns efter att jag vunnit en del.. 2/4€ blinds, stack på ca 500€.. KK flop Kxx slowplayar korkad som jag är.. snubben får träff med sin AA på turn. Hade ju smakat bra men 500e back på en hand var inte så himla kul. Fast ska man spela så måste man ha råd att förlora det man riskerar.
någon stor vinst (cash / fgs )
Största vinsten lär väl fortfarande vara svenska spels 500kr turnering ca 1½år sen.. första platsen som gav runt 15 000. Största cashgame potten ligger på runt 750$ vilket med den kurs som var då var väl runt 4-5000kr. Det bästa runnet är väl från 15$ till 1250$ på en kväll. Men det är då man skiter fullständigt i brm och ökar på nivån till max 1/2$ blinds.
någon som donka dig ?För mycket med fg's på jsp, därav har man inte orkat spela mer här.. Kul med någon game ibland.
donka du någon ? Händer när man har tiltat, vilket jag borde träna.. alltså självdiciplin, sluta tilta jag gör det för lätt..
Har lirat sen jag var runt 15år, hobbynivå.. alltså runt 7år nu.. Blir runt lika mycket varje månad som från mitt deltidsjobb, så att jag klarar mig månaden runt. + att det var GREAT när man gick på gymnasiet.. för farsan betalade alla mina spel(max 100kr turneringar) och så fick han 50% av vinsterna.. Han märkte att det var ett bra sätt för honom också att få extra slantar varje månad..
Då var det lite då.
This post was edited by berhemuli on Jan 20 2011 06:05am