d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Korvens Kalender
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,769
Joined: Jan 29 2008
Gold: 520.83
Dec 12 2010 02:16pm
12 dec
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 12 2010 02:17pm
Quote (olle_korven @ 12 Dec 2010 21:16)
12 dec
http://bigmamaa.blogg.se/images/2010/korv_81558846.jpg


var är korven :huh:
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Dec 12 2010 02:58pm
Quote (Yllegarnet @ 12 Dec 2010 20:17)
var är korven :huh:


korven har redan varit inne i henne... och tömt me tydligen :unsure:
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 12 2010 02:59pm
Quote (nattbuss807 @ 12 Dec 2010 21:58)
korven har redan varit inne i henne... och tömt me tydligen :unsure:


mjo :O
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Dec 12 2010 03:00pm
Quote (Yllegarnet @ 12 Dec 2010 20:59)
mjo :O


scary shit :o
Member
Posts: 20,769
Joined: Jan 29 2008
Gold: 520.83
Dec 13 2010 02:59pm
13 dec, lucia!
bjuder på en specialare idag

en klassiker där jag visar er hur man lagar en delikat korv stroganoff


http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=38271949&f=79
Member
Posts: 20,769
Joined: Jan 29 2008
Gold: 520.83
Dec 14 2010 01:23pm
14 dec
Member
Posts: 20,769
Joined: Jan 29 2008
Gold: 520.83
Dec 15 2010 10:21am
15 dec
Member
Posts: 20,769
Joined: Jan 29 2008
Gold: 520.83
Dec 24 2010 03:51am
jag får ursäkta mig för min inaktivitet här på sistone, men jag håller vad jag lovar och syftar då på detta:

Quote (olle_korven @ 1 Dec 2010 23:17)
På julafton utlovar jag en bild på mig själv när jag serverar en stor korv, i gatuköket där jag jobbade. (blir första gången jag visar mitt ansikte här :) )

och för att kåta upp er ytterliggare: det handlar om en hel baconinlindad falukorv i baguettebröd, med massor av mos ovanpå och två portioner västkustsallad



GOD JUL ALLA GLADA

Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Dec 24 2010 07:57am
Quote (olle_korven @ 24 Dec 2010 11:51)
jag får ursäkta mig för min inaktivitet här på sistone, men jag håller vad jag lovar och syftar då på detta:




GOD JUL ALLA GLADA

http://i53.tinypic.com/35ldv8y.jpg


du behöver inte be om ursäkt

var gärna inaktiv hela 2011

Go Back To Svenska Topic List
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll