Quote (olle_korven @ 24 Dec 2010 11:51)
jag får ursäkta mig för min inaktivitet här på sistone, men jag håller vad jag lovar och syftar då på detta:
GOD JUL ALLA GLADA
http://i53.tinypic.com/35ldv8y.jpg
du behöver inte be om ursäkt
var gärna inaktiv hela 2011