d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Xpd
Prev15678918Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 12 2010 12:02pm
Quote (Makta @ 12 Oct 2010 19:00)
Och jag är en mörkhyad kommunist :lol:


Och Batman ^^


jag är batman
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 12 2010 12:02pm
Quote (Ekaan @ 12 Oct 2010 20:02)
jag är batman


No, I am Batman!
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
Oct 12 2010 12:02pm
Varför skulle XPD inte kunna vara lärare?
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 12 2010 12:04pm
Quote (Ekaan @ 12 Oct 2010 19:02)
jag är batman


Nej Robin...

Quote (Litttle_Brother @ 12 Oct 2010 19:01)
du glömde nämna afrokrullet :thumbsup:


Whitefro >

Quote (Litttle_Brother @ 12 Oct 2010 19:02)
No, I am Batman!


Din mor är BatWOman :angry:

Quote (Sandman423 @ 12 Oct 2010 19:02)
Varför skulle XPD inte kunna vara lärare?


Bristande intelligens version 0.34 En förstaklassare ska ju inte vara smartare än läraren :lol:
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 12 2010 12:04pm
Quote (Sandman423 @ 12 Oct 2010 20:02)
Varför skulle XPD inte kunna vara lärare?


Alla här inne SKULLE kunna vara lärare, men med tanke hur det flesta beter sig så blir det ju inte så troligt.
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 12 2010 12:06pm
Quote (Litttle_Brother @ 12 Oct 2010 19:04)
Alla här inne SKULLE kunna vara lärare, men med tanke hur det flesta beter sig så blir det ju inte så troligt.


including slash? =P
Member
Posts: 13,630
Joined: Jun 1 2006
Gold: 17,042.00
Oct 12 2010 12:09pm
Quote (Ekaan @ 12 Oct 2010 19:06)
including slash? =P


Framförallt slasen
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 12 2010 12:09pm
Quote (cypress_2k @ Oct 12 2010 07:09pm)
Framförallt slasen


Va skulle han undervisa då ? :LOL:
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 12 2010 12:11pm
Quote (TB4g @ 12 Oct 2010 19:09)
Va skulle han undervisa då ? :LOL:


svenska a? :P

obv is obv

This post was edited by Ekaan on Oct 12 2010 12:12pm
Member
Posts: 4,455
Joined: Nov 21 2008
Gold: 0.00
Oct 12 2010 12:17pm
Quote (Ekaan @ Oct 12 2010 06:11pm)
svenska a? :P

obv is obv


Ja fick ig i svenska a och b

jävla bitch till lärare kuk ska hon ha
Go Back To Svenska Topic List
Prev15678918Next
Add Reply New Topic New Poll