Quote (Svartermetalisk @ 27 Aug 2010 15:19)
http://www.youtube.com/watch?v=_Xn3BnYaFSk
Sjukt bra låt,
Har lyssnat på Sabatons nya skiva och den var fan bra, vissa band sänker sig aldrig!
känns också gött Sverige kan leverera lite najs
This post was edited by PlumPlum on Sep 26 2010 03:45pm