d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev156789100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 14.53
Trader: Trusted
Dec 14 2009 09:05am
Quote (SpAz. @ 14 Dec 2009 16:00)
inte alls, som vanligt :)
Gjorde ny tråd igår med ännu lägre priser och lite nytt i itemväg :P
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=38047216&f=170


åfan åfan, men alla är väll rädda om det ska bli en ladder reset nu liksom xD

Quote (PsY @ 14 Dec 2009 16:00)
god eftermiddag herrar :)
läget?


hola senior.

jofan bra ;D
sj då??
Member
Posts: 5,886
Joined: Nov 18 2003
Gold: 3.51
Warn: 10%
Dec 14 2009 09:10am
Quote (RistVaLL @ Dec 14 2009 03:05pm)
åfan åfan, men alla är väll rädda om det ska bli en ladder reset nu liksom xD



hola senior.

jofan bra ;D
sj då??


okej nice :)

kanoners här.
är peppad på o slåss. ha vare lite bråk i skolan idag :P
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Dec 14 2009 09:11am
Quote (PsY @ 14 Dec 2009 17:10)
okej nice :)

kanoners här.
är peppad på o slåss. ha vare lite bråk i skolan idag :P


details? :D


e; någon som ids mula @ 1.13 ? :rolleyes:

This post was edited by SCXiao on Dec 14 2009 09:11am
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 14 2009 09:11am
Quote (PsY @ 14 Dec 2009 16:10)
okej nice :)

kanoners här.
är peppad på o slåss. ha vare lite bråk i skolan idag :P


nvm läste fel lol

This post was edited by Simun on Dec 14 2009 09:11am
Member
Posts: 5,886
Joined: Nov 18 2003
Gold: 3.51
Warn: 10%
Dec 14 2009 09:12am
Quote (SCXiao @ Dec 14 2009 03:11pm)
details? :D


e; någon som ids mula @ 1.13 ? :rolleyes:


var några invandrare som snodde en mobil av en kompis.

etc..orkar inte gå in mer. men det började så iaf :)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 14 2009 09:15am
Quote (SCXiao @ 14 Dec 2009 16:11)
details? :D


e; någon som ids mula @ 1.13 ? :rolleyes:


Har inte Diablo här :S
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Dec 14 2009 09:26am
Quote (Svartermetalisk @ 14 Dec 2009 17:15)
Har inte Diablo här :S


fixat det ändå B)

gjorde två fina trades btw,
10fcr 12dex 35life ring vs ort
2pala 10fcr 16 dex 26 mana 12@ amu vs sol

synd att det inte var euscl :rolleyes:

This post was edited by SCXiao on Dec 14 2009 09:30am
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 14.53
Trader: Trusted
Dec 14 2009 09:39am
Quote (PsY @ 14 Dec 2009 16:10)
okej nice :)

kanoners här.
är peppad på o slåss. ha vare lite bråk i skolan idag :P


åfan ;D
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 14 2009 09:50am
Europe Softcore Non-Ladder Price Check:

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=38068656&f=54


Europe Softcore Non-Ladder Easy Need-List:

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=38068656&f=54
Member
Posts: 5,886
Joined: Nov 18 2003
Gold: 3.51
Warn: 10%
Dec 14 2009 09:53am
Quote (RistVaLL @ Dec 14 2009 03:39pm)
åfan ;D


japp hehe ;)
Go Back To Svenska Topic List
Prev156789100Next
Closed New Topic New Poll