d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev156789100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 17,916
Joined: Sep 2 2006
Gold: 0.00
Dec 4 2009 12:06pm
Quote (Simun @ 4 Dec 2009 17:07)
Vad tycker ni om min sig btw? Är rädd för att den är lite fööör random :D


Jack Daniels smakar skit :( söt snögubbe dock :D
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Dec 4 2009 12:07pm
I'm back!


Planet krashade inte, piloten var dock fett kul när han introducerade sig ;>

Quote (Simun @ 4 Dec 2009 19:49)
bump


tkr den behöver mer färg tbh, iaf flaskan :(

This post was edited by SCXiao on Dec 4 2009 12:08pm
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 4 2009 12:07pm
såg precis detta xD

Quote (Svartermetalisk @ Dec 4 2009 07:44pm)
AFK ska på fest hos en gfg brud, blir jävligt najs.


antar att jag köper JMODEN imorrn då :P

This post was edited by Yllegarnet on Dec 4 2009 12:07pm
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 4 2009 12:08pm
Quote (SCXiao @ 4 Dec 2009 19:07)
I'm back!


Planet krashade inte, piloten var dock fett kul när han introducerade sig ;>


Fan va nice ;P

jag har ju varit till island B)
Member
Posts: 17,916
Joined: Sep 2 2006
Gold: 0.00
Dec 4 2009 12:10pm
Quote (Yllegarnet @ 4 Dec 2009 19:07)
såg precis detta xD



antar att jag köper JMODEN imorrn då :P


vilken jmod?
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Dec 4 2009 12:13pm
Quote (Nickeee @ 4 Dec 2009 20:08)
Fan va nice ;P

jag har ju varit till island B)


orly? låt mig gissa, badade i blue lagoon? ^^
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 4 2009 12:15pm
Quote (SCXiao @ 4 Dec 2009 19:13)
orly? låt mig gissa, badade i blue lagoon? ^^


Jao, de också ^^

vårat " mission " där var å hälsa på nå tards xD
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Dec 4 2009 12:18pm
Quote (Nickeee @ 4 Dec 2009 19:15)
Jao, de också ^^

vårat " mission " där var å hälsa på nå tards xD


^^
Member
Posts: 205,375
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Dec 4 2009 12:28pm
Quote (AwiT @ 4 Dec 2009 19:43)
CHACHA!!!


Läget gubbs
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 4 2009 12:38pm
Nån blev just miljonär på tv xD
Go Back To Svenska Topic List
Prev156789100Next
Closed New Topic New Poll