☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev
1
5
6
7
8
9
100
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 6004
Replies: 999
Track Topic
addekladde
Member
Posts: 17,916
Joined: Sep 2 2006
Gold
:
0.00
#61
Dec 4 2009 12:06pm
Quote (Simun @ 4 Dec 2009 17:07)
Vad tycker ni om min sig btw? Är rädd för att den är lite fööör random
Jack Daniels smakar skit
söt snögubbe dock
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,365.47
#62
Dec 4 2009 12:07pm
I'm back!
Planet krashade inte, piloten var dock fett kul när han introducerade sig ;>
Quote (Simun @ 4 Dec 2009 19:49)
bump
tkr den behöver mer färg tbh, iaf flaskan
This post was edited by SCXiao on Dec 4 2009 12:08pm
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#63
Dec 4 2009 12:07pm
såg precis detta xD
Quote (Svartermetalisk @ Dec 4 2009 07:44pm)
AFK ska på fest hos en gfg brud, blir jävligt najs.
antar att jag köper JMODEN imorrn då
This post was edited by Yllegarnet on Dec 4 2009 12:07pm
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#64
Dec 4 2009 12:08pm
Quote (SCXiao @ 4 Dec 2009 19:07)
I'm back!
Planet krashade inte, piloten var dock fett kul när han introducerade sig ;>
Fan va nice ;P
jag har ju varit till island
addekladde
Member
Posts: 17,916
Joined: Sep 2 2006
Gold
:
0.00
#65
Dec 4 2009 12:10pm
Quote (Yllegarnet @ 4 Dec 2009 19:07)
såg precis detta xD
antar att jag köper JMODEN imorrn då
vilken jmod?
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,365.47
#66
Dec 4 2009 12:13pm
Quote (Nickeee @ 4 Dec 2009 20:08)
Fan va nice ;P
jag har ju varit till island
orly? låt mig gissa, badade i blue lagoon? ^^
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#67
Dec 4 2009 12:15pm
Quote (SCXiao @ 4 Dec 2009 19:13)
orly? låt mig gissa, badade i blue lagoon? ^^
Jao, de också ^^
vårat " mission " där var å hälsa på nå tards xD
NR1
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
44.53
Trader:
Trusted
#68
Dec 4 2009 12:18pm
Quote (Nickeee @ 4 Dec 2009 19:15)
Jao, de också ^^
vårat " mission " där var å hälsa på nå tards xD
^^
Marcusd0
Member
Posts: 205,375
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#69
Dec 4 2009 12:28pm
Quote (AwiT @ 4 Dec 2009 19:43)
CHACHA!!!
Läget gubbs
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#70
Dec 4 2009 12:38pm
Nån blev just miljonär på tv xD
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
5
6
7
8
9
100
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact