Quote (SpAz. @ Jun 7 2010 08:42pm)
nu missupfatta du mig, jag bara menade på att det är lite krystat att börja snacka om din mamma skämt/döda föräldrar. förlåt, jag är på lite dåligt humör idag.
Skittrist det där med din mamma. Om jag nu får vara så privat att fråga, hur gammal var du när hon gick bort?
14, så det var för ungefär 4 år sedan..
e; btw var det bara en skämt topic som du gjorde eller? skulle vara sjukt om det var på riktigt.. haha
This post was edited by Madderfakker on Jun 7 2010 02:46pm