Quote (SCXiao @ 29 Dec 2009 20:48)
Allt du sagt i den här topicen är en tillräckligt bra orsak för att kalla dig dum tbh.
btw förklara det här för mig är du snäll;
Två män går in på en bar, en av dom beställer en stor stark och en beställer en long island icetea. Vem är manligast?
edit; för sakens skull kommer en tredje in och beställer en kaffe också
En stor stark såklart
Är man f.ö. dum för att man har en egen åsikt och inte är med på alla samhällets paragrafer, bara för att det är så svensson vill att det ska vara...?
Quote (x17 @ 29 Dec 2009 20:49)
"vill kalla mig dum i huvet"
Jag kallar dig dum i huvudet, om du inte precis märkte det. För det är vad du är.
"utan egentlig orsak"
Herregud..
"Ägd"
Hur gammal sa du att du var?
Du saknar fortfarande argument i dina inlägg.
Och jag sa aldrig hur gammal jag var, men om du kollar min profil står det där.
This post was edited by DeemonTools on Dec 29 2009 01:52pm