d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Kaffe Topicen :) > Epic
Prev15678921Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Dec 29 2009 01:49pm
Quote (DeemonTools @ Dec 29 2009 07:44pm)
Du saknar argument och ditt senaste inlägg fyller ingen riktig funktion förutom en antydan att du vill kalla mig dum i huvet utan egentlig orsak. Ägd? :D


"vill kalla mig dum i huvet"
Jag kallar dig dum i huvudet, om du inte precis märkte det. För det är vad du är.

"utan egentlig orsak"
Herregud..

"Ägd"
Hur gammal sa du att du var?
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Dec 29 2009 01:49pm
[QUOTE=SCXiao,Dec 29 2009 08:48pm]Allt du sagt i den här topicen är en tillräckligt bra orsak för att kalla dig dum tbh.

btw förklara det här för mig är du snäll;
Två män går in på en bar, en av dom beställer en stor stark och en beställer en long island icetea. Vem är manligast?
edit; för sakens skull kommer en tredje in och beställer en kaffe också[/QUOTE]

lol'd
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
Dec 29 2009 01:49pm
Quote (Simun @ 29 Dec 2009 20:46)
Du är 19 år (grattis i efterskott) och tycker bevisligen fortfarande att det är viktigt att klä sig i "kill-färger" och inte "tjej-färger" - dagisfasoner.


Tack :) bevisligen? var har jag "bevisat" det? :O
Du kanske måste komma med lite mer också för ditt hårda tidigare uttalande :)
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Dec 29 2009 01:49pm
Quote (Tixon @ Dec 29 2009 07:43pm)
ZOEGAS SKÅNEROST <3


this :(
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
Dec 29 2009 01:50pm
Quote (SCXiao @ 29 Dec 2009 20:48)
Allt du sagt i den här topicen är en tillräckligt bra orsak för att kalla dig dum tbh.

btw förklara det här för mig är du snäll;
Två män går in på en bar, en av dom beställer en stor stark och en beställer en long island icetea. Vem är manligast?
edit; för sakens skull kommer en tredje in och beställer en kaffe också


En stor stark såklart ;)

Är man f.ö. dum för att man har en egen åsikt och inte är med på alla samhällets paragrafer, bara för att det är så svensson vill att det ska vara...?

Quote (x17 @ 29 Dec 2009 20:49)
"vill kalla mig dum i huvet"
Jag kallar dig dum i huvudet, om du inte precis märkte det. För det är vad du är.

"utan egentlig orsak"
Herregud..

"Ägd"
Hur gammal sa du att du var?


Du saknar fortfarande argument i dina inlägg.
Och jag sa aldrig hur gammal jag var, men om du kollar min profil står det där. :)

This post was edited by DeemonTools on Dec 29 2009 01:52pm
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 29 2009 01:52pm
Quote (DeemonTools @ 29 Dec 2009 20:50)
En stor stark såklart ;)

Är man f.ö. dum för att man har en egen åsikt och inte är med på alla samhällets paragrafer, bara för att det är så svensson vill att det ska vara...?


Alla har rätt till en åsikt men det är ju du och ingen annan som hakat upp dig på samhällets oskrivna regler (blått = manligt, rosa = kvinnligt).
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Dec 29 2009 01:52pm
jag har en rosa skjorta :/ ett par rosa björn borg.. fan e mega fag nu
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Dec 29 2009 01:53pm
Quote (DeemonTools @ 29 Dec 2009 21:50)
En stor stark såklart ;)

Är man f.ö. dum för att man har en egen åsikt och inte är med på alla samhällets paragrafer, bara för att det är så svensson vill att det ska vara...?


En long island icetea är mycket starkare än en starköl, hur förklarar du då att ölen är manligare? :wacko:

Och du verkar ju själv leva enligt 50-talets samhällsparagrafer, som Giraffkanon sade tidigare. Nu lever vi på 2000-talet och vi (ja, de flesta av oss) har lärt oss att det är inte manligt att dricka kaffe och fisa, och det är inte kvinnligt att vara hemma med barnen.
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Dec 29 2009 01:53pm
Quote (DeemonTools @ Dec 29 2009 07:50pm)
En stor stark såklart ;)
Är man f.ö. dum för att man har en egen åsikt och inte är med på alla samhällets paragrafer, bara för att det är så svensson vill att det ska vara...?


Hellre en "svensson" än en blodsugande sektmänniska.


Quote (DeemonTools @ Dec 29 2009 07:50pm)
Du saknar fortfarande argument i dina inlägg.
Och jag sa aldrig hur gammal jag var, men om du kollar min profil står det där. :)


Har ingen betydelse. Jag vet redan att jag inte skulle komma någonstans med dig även om jag så la upp de bästa argumenten du någonsin skådat om hur jävla efterbliven du är, men det är för att du är otroligt trångsynt. Nae, det var just därför jag frågade hur gammal du var. Logiskt, eller hur?

This post was edited by x17 on Dec 29 2009 01:56pm
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
Dec 29 2009 01:53pm
Quote (Simun @ 29 Dec 2009 20:52)
Alla har rätt till en åsikt men det är ju du och ingen annan som hakat upp dig på samhällets oskrivna regler (blått = manligt, rosa = kvinnligt).


Inte direkt. I dagens samhälla FÅR man ju inte tycka att något är manligt/kvinnligt ghey/hetro svart/vitt etc, för då är man inte välkommen att bo i landet svenssonsverige. :O
Go Back To Svenska Topic List
Prev15678921Next
Add Reply New Topic New Poll