Quote (heartless10 @ Dec 22 2009 01:13pm)
alla är verkligen desperata å jävlas med mig, sen får jag skit när jag dampar på er som testar eran tur med mitt temperament.
Kom för fan inte å säg att jag har dålig attityd när NI retar upp mig till att få attityden.
jävlas ju inte med dig :S
även om perf enigma är bra så är den fortfarande ganska vanlig, och den kostar ju bara 150 fg eller ngt
En riktig trophy är något ovanligt, och bra som är värt mycket
