d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Tja > Fråga
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Dec 22 2009 07:43am
Quote (SCXiao @ 22 Dec 2009 14:43)
minimodeN^


:)
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Dec 22 2009 07:49am
NEJ FAN HELLER!
Retired Moderator
Posts: 15,582
Joined: Oct 17 2008
Gold: 226.37
Trader: Trusted
Dec 22 2009 01:06pm
Quote (heartless10 @ Dec 22 2009 01:13pm)
alla är verkligen desperata å jävlas med mig, sen får jag skit när jag dampar på er som testar eran tur med mitt temperament.
Kom för fan inte å säg att jag har dålig attityd när NI retar upp mig till att få attityden.


jävlas ju inte med dig :S

även om perf enigma är bra så är den fortfarande ganska vanlig, och den kostar ju bara 150 fg eller ngt

En riktig trophy är något ovanligt, och bra som är värt mycket :P
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Dec 22 2009 01:13pm
Quote (hestJaevel @ 22 Dec 2009 11:59)
Tänk er in i följande scenario.
Jag surfar in på ett av jsp's subforum, jag har en fråga ang. hur subforumet fungerar, jag ser massvis med topics och en sticky.
Istället för att läsa stickyn så tar jag upp andras tid genom att ställa en fråga i ett annat subforum. Hur ska folk annars förstå att jag är retarderad?
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=11531013&p=249020792



God jul!


Fan, du är bannemig nya wikipedian.
Oliver släng dig i väggen!
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Dec 22 2009 01:46pm
Quote (cypress_2k @ 22 Dec 2009 07:57)
Tycker inte rws som enigma ska ta plats där ^^


this


[x] Nej fan heller!
Member
Posts: 25,692
Joined: Dec 22 2007
Gold: 0.00
Dec 22 2009 03:13pm
Quote (heartless10 @ Dec 22 2009 02:21pm)
Som om jag berättar det för rands/nätpeddofiler som retar upp mig.


Du har just sagt för mycket, altså är du max 14.

"there's always someone who will outsmart you!"
Banned
Posts: 13,177
Joined: Jan 10 2009
Gold: 243.00
Dec 22 2009 04:58pm
[x] Jag bryr mig inte ett skit om vad heartless10 postar. Retar mig bara på det och tänker inte ge ett ärligt eller något svar alls (om ni tar denna, gtfo topic plz gäller även om ni ska nulla)
Member
Posts: 5,248
Joined: Jul 31 2009
Gold: 0.01
Dec 22 2009 04:59pm
Nej fan heller!
Member
Posts: 2,871
Joined: Jul 28 2009
Gold: 6,545.00
Dec 22 2009 08:12pm
Quote (TwistedGFX @ 22 Dec 2009 22:58)
[x] Jag bryr mig inte ett skit om vad heartless10 postar. Retar mig bara på det och tänker inte ge ett ärligt eller något svar alls (om ni tar denna, gtfo topic plz gäller även om ni ska nulla)


This.
Member
Posts: 20,769
Joined: Jan 29 2008
Gold: 520.83
Dec 22 2009 08:17pm
Ja för fan!
Go Back To Svenska Topic List
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll