Quote (Hellgren @ 9 Dec 2009 00:01)
snäll

Trots dina unga år verkar du vara en hyvens kille, som inte tokspammar för att få attention eller hög ppd. Jag hoppas din jul blir riktigt bra med många hårda klappar och kanske någon NHL-10 i paketet, så du får en riktigt mysig hockey-jul, för det är du värd! Må kung bore skänka dig en vit jul och dina föräldrar en stor hög med klappar!
God Jul

Quote (Makta @ 9 Dec 2009 00:08)
Elak.. Hate me bitch! :@
Du verkar vara en bra kompis, som ställer upp å det ena och det andra när det behövs. Detta är ju bra i och för sig, men det gäller att se upp vilka kompisar du väljer! Precis som Luke Skywalker kan välja "the dark side of the force", kan du välja hatets väg, vilket inte är bra för dig själv! Öppna upp ditt hjärta för dina medmänniskor och du skall se att du kommer att få många trevliga upplevelser från de mest oväntade håll. Sen kanske du borde lära dig att sätta på brudar på ett sätt som inte har sönder sängar! De storvuxna ariska brudarna väger ju en del, så testa en lite spädare brud! Låt nästa år bringa en förändring i ditt liv på ett sätt som får dig att känna glädje och samhörighet!
God l Jul ändå ^^

Quote (MxmINtense @ 9 Dec 2009 00:12)
SNEELADALAHEEST
Du ser ju rätt bra ut med din vältrimmade kropp och trots att du verkar gilla sönderslagna ansikten, så verkar du också ha gott gry i dig. Må denna jul bringa dig en mjuk och snäll tjej, som har en böjelse för de saker du finner viktiga! Jag hoppas också att mor och far skänker dig en resa till sydfrankrike, där brudarna redan i unga år fått lära sig att tillfredställa en kräsen kille!
God Jul

Quote (Litttle_Brother @ 9 Dec 2009 01:33)
Alltså en snäll =)
Du är en riktigt trevlig kille, trots dina moodswings, och man kan alltid räkna med att få veta vad du verkligen tycker. Rakhet och ärlighet tar en långt i livet, utom när det gäller brudar. Där får man slingra sig lite för att få smaka på den sötsura skäggbiffen. Må denna jul bringa dig en saftig skäggbiff och en stor hög med julklappar av de mest skilda slag. Det är du värd!
God Jul

Quote (Sandman423 @ 9 Dec 2009 02:04)
Elaking
Du börjar närma dig den åldern när man lämnar pinup-bilderna bakom sig för att utforska vilken sorts läppar som passar runt ditt hårda bultande ollon! Att döma av din profile, verkar det som du går "both ways". Visst kan man säga att "en man vet vad en man vill ha", men jag tycker ändå att du skall ge brudarna en chans, innan du bestämmer dig! Därför hoppas jag att du denna jul inte blir dygnrak med dina "kompisar", för de uttnyttjar dig bara!
God Jul ändå ^^
This post was edited by xpd-trader on Dec 10 2009 12:09am