d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Snäll Eller Elak? > Du Väljer Och Du Sväljer!!
Prev15678910Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 7,531.00
Dec 9 2009 05:39am
Quote (xpd-trader @ 9 Dec 2009 06:48)
Hm, 30 % warn, ett konstigt namn och alltför hög ppd! Att du sedan har en tiggartavdelning i profilen gör inte saken bättre! Det finns uttrymme för förbättringar! Du har ju stundtals visat upp att du är smart. Se till att räcka ända fram, så kan du lämna wannabe-sektionen av jsp och bli "the real thing"!

God Jul ändå ^^

Nu var du inte snäll :angry: jag har varit på swesub längre än dig, och är ingen wannabe :angry:

Jag vill ha en snäll! :angry:

Btw mina warns är helt retarded ^_^

This post was edited by snoramej on Dec 9 2009 05:39am
Member
Gold: 0.00
Dec 9 2009 12:41pm
Quote (berhemuli @ 9 Dec 2009 02:49)
Du faila på att vara elak.. I wanna have a new one :(

null'd

Quote (Makta @ 9 Dec 2009 10:17)
Skippa mig då ditt miffo :|

Jag har inte hunnit till dig än - dessa små alster tar tid att göra

Quote (snoramej @ 9 Dec 2009 13:39)
Nu var du inte snäll :angry: jag har varit på swesub längre än dig, och är ingen wannabe :angry:

Jag vill ha en snäll! :angry:

Btw mina warns är helt retarded ^_^

få se swesub sedan 08? kanske läge att kolla min joindate?

du bad om en elak - du väljer och du sväljer

står i titel ^^

men ok du skall få en snäll när jag har ork, just nu är jag helt slut efter betygskonfgerens etc

imorgon bitti kommer de nya upp

:cheers:

This post was edited by xpd-trader on Dec 9 2009 12:42pm
Member
Gold: 7,531.00
Dec 9 2009 12:42pm
Quote (xpd-trader @ 9 Dec 2009 19:41)

står i titel ^^

men ok du skall få en snäll när jag har ork, just nu är jag helt slut efter betygskonfgerens etc

Jag joinade swesub när jag joinade forumet typ :p

December 08, om det fanns då? :)
Member
Gold: 1,841.07
Dec 9 2009 12:43pm
Quote (xpd-trader @ 9 Dec 2009 20:41)
null'd

Jag har inte hunnit till dig än - dessa små alster tar tid att göra

står i titel ^^

Hela swesub längtar, du måste vara en mästare på julklappsrim! ;>

God jul! :santa: :cheers:
Member
Dec 9 2009 11:45pm
Quote (Hellgren @ 9 Dec 2009 00:01)
snäll :)

Trots dina unga år verkar du vara en hyvens kille, som inte tokspammar för att få attention eller hög ppd. Jag hoppas din jul blir riktigt bra med många hårda klappar och kanske någon NHL-10 i paketet, så du får en riktigt mysig hockey-jul, för det är du värd! Må kung bore skänka dig en vit jul och dina föräldrar en stor hög med klappar!

God Jul

:)

Quote (Makta @ 9 Dec 2009 00:08)
Elak.. Hate me bitch! :@

Du verkar vara en bra kompis, som ställer upp å det ena och det andra när det behövs. Detta är ju bra i och för sig, men det gäller att se upp vilka kompisar du väljer! Precis som Luke Skywalker kan välja "the dark side of the force", kan du välja hatets väg, vilket inte är bra för dig själv! Öppna upp ditt hjärta för dina medmänniskor och du skall se att du kommer att få många trevliga upplevelser från de mest oväntade håll. Sen kanske du borde lära dig att sätta på brudar på ett sätt som inte har sönder sängar! De storvuxna ariska brudarna väger ju en del, så testa en lite spädare brud! Låt nästa år bringa en förändring i ditt liv på ett sätt som får dig att känna glädje och samhörighet!

God l Jul ändå ^^

:flamethrower:

Quote (MxmINtense @ 9 Dec 2009 00:12)
SNEELADALAHEEST

Du ser ju rätt bra ut med din vältrimmade kropp och trots att du verkar gilla sönderslagna ansikten, så verkar du också ha gott gry i dig. Må denna jul bringa dig en mjuk och snäll tjej, som har en böjelse för de saker du finner viktiga! Jag hoppas också att mor och far skänker dig en resa till sydfrankrike, där brudarna redan i unga år fått lära sig att tillfredställa en kräsen kille!

God Jul

Quote (Litttle_Brother @ 9 Dec 2009 01:33)
Alltså en snäll =)

Du är en riktigt trevlig kille, trots dina moodswings, och man kan alltid räkna med att få veta vad du verkligen tycker. Rakhet och ärlighet tar en långt i livet, utom när det gäller brudar. Där får man slingra sig lite för att få smaka på den sötsura skäggbiffen. Må denna jul bringa dig en saftig skäggbiff och en stor hög med julklappar av de mest skilda slag. Det är du värd!

God Jul

Quote (Sandman423 @ 9 Dec 2009 02:04)
Elaking

Du börjar närma dig den åldern när man lämnar pinup-bilderna bakom sig för att utforska vilken sorts läppar som passar runt ditt hårda bultande ollon! Att döma av din profile, verkar det som du går "both ways". Visst kan man säga att "en man vet vad en man vill ha", men jag tycker ändå att du skall ge brudarna en chans, innan du bestämmer dig! Därför hoppas jag att du denna jul inte blir dygnrak med dina "kompisar", för de uttnyttjar dig bara!

God Jul ändå ^^

:flamethrower:

This post was edited by xpd-trader on Dec 10 2009 12:09am
Member
Dec 10 2009 12:22am
Quote (1000 @ 9 Dec 2009 08:16)
elak

Jag garvar ofta åt dina posts och man får verkligen säga att du står upp för dina åsikter. Nu när du börjar närma dig 25 (d v s vuxenheten) är det nog att dags att nästa kliv! Jag tror att du längtar efter tvåsamheten på de vuxnas vis och därför är det dags att lämna pojkrumsidealen för att bana väg för en mer balanserad syn på kvinnor! Så länge du bara vill ha ett luder, så länge får du också bara ett luder. Våga ta steget in i det okända! "Be hard within and soft without" och inte "soft within and hard without", då hittar du din jämlike!

God Jul ändå ^¨

:banana:

Quote (Charlieone @ 9 Dec 2009 10:55)
Nu blev jag lite nyfiken. Elak plx

Dig har jag verkligen inte alltid varit så snäll emot (när du spammat mina topics) och därför vill jag i juletider vara snäll och faktiskt önska dig en god jul. Jag hoppas julen i år blir en riktig höjdare för dig!

God Jul

Quote (FreakYzX @ 9 Dec 2009 13:23)
snäll och elak plx :)!

du fick redan en. Du väljer och du sväljer - står i topictitle

Ni som beställer elaka och inte är nöjda med sina svar skall inte klaga utan vara elaka tillbaka. Då vet jag att ni inte är nöjda ^¨

:hello:

This post was edited by xpd-trader on Dec 10 2009 12:30am
Member
Gold: 47.00
Dec 10 2009 05:04am
Quote (xpd-trader @ Dec 10 2009 06:22am)
Jag garvar ofta åt dina posts och man får verkligen säga att du står upp för dina åsikter. Nu när du börjar närma dig 25 (d v s vuxenheten) är det nog att dags att nästa kliv! Jag tror att du längtar efter tvåsamheten på de vuxnas vis och därför är det dags att lämna pojkrumsidealen för att bana väg för en mer balanserad syn på kvinnor! Så länge du bara vill ha ett luder, så länge får du också bara ett luder. Våga ta steget in i det okända! "Be hard within and soft without" och inte "soft within and hard without", då hittar du din jämlike!

God Jul ändå ^¨

:banana:

Dig har jag verkligen inte alltid varit så snäll emot (när du spammat mina topics) och därför vill jag i juletider vara snäll och faktiskt önska dig en god jul. Jag hoppas julen i år blir en riktig höjdare för dig!

God Jul

du fick redan en. Du väljer och du sväljer - står i topictitle

Ni som beställer elaka och inte är nöjda med sina svar skall inte klaga utan vara elaka tillbaka. Då vet jag att ni inte är nöjda ^¨

:hello:

<- besviken. Men du får ha en riktigt trevlig jul du med! Må gud visa barmhärtighet mot dina elever, för det vet vi alla här att du inte kommer!

Member
Dec 11 2009 08:35am
Quote (Charlieone @ 10 Dec 2009 13:04)
<- besviken. Men du får ha en riktigt trevlig jul du med! Må gud visa barmhärtighet mot dina elever, för det vet vi alla här att du inte kommer!

Muahaha

dom gråter redan

lal

Member
Dec 11 2009 08:37am
Quote (xpd-trader @ 11 Dec 2009 15:35)
Muahaha

dom gråter redan

lal

ge mig en riktigt snäll nu.
Member
Dec 11 2009 09:31am

Quote (Simun @ 11 Dec 2009 16:37)
ge mig en riktigt snäll nu.

Du som varit med länge på jsp håller stilen tycker jag. Det är skönt att läsa posts som är skrivna för att säga något, inte bara för postcount. Därför är det alltid trevligt att se dina inlägg! Jag hoppas att du denna jul kommer att få riktigt fina julklappar och att du får en riktigt mysig julledighet, för det är du värd!

God Jul "oldtimer"

;)

Go Back To Svenska Topic List
Prev15678910Next
Add Reply New Topic New Poll