Quote (hestJaevel @ Nov 27 2009 03:51pm)
< haffe> Jag tror jag har förstått femnismen nu.
< haffe> Eller snarare hur man ska hantera tredjevågsfeminister.
< haffe> Man ska bara le och backa långsamt från dem.
< haffe> Precis som man behandlar alla andra mentalpatienter.
aahahahhaha så jävla bra :>
Haha, fick mig ett skratt där
