Quote (b3nno @ 5 Nov 2009 16:24)
well, kmr ihåg när jag gick i 8an ,rånade skolans kiosk och vi skulle bli " anmälda" polisen kunde inte komma dom sket i de.t
Hahah, våran skola var så fattiga så när några (2 stycken killar) tände en tändsticka så vart dem anmälda av rektorn/lärarna för mordbrand (LOL, ja det är seriöst), skolan ville typ få pengar av att stämma eleverna

Nä kanske inte för att få pengar, men det var en fattig skola, hade inte råd att fara på badhuset som andra skolor osv. Men iaf mordbrand för att tända en tändsticka??? Och som inte ens var tillför att "tända eld på skolan" eller nåt i den stilen. ^^
This post was edited by Litttle_Brother on Nov 16 2009 05:41pm