d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Omg Plz Help > .
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 16 2009 05:40pm
Quote (b3nno @ 5 Nov 2009 16:24)
well, kmr ihåg när jag gick  i 8an ,rånade skolans kiosk och vi skulle bli  " anmälda" polisen kunde inte komma dom sket i de.t


Hahah, våran skola var så fattiga så när några (2 stycken killar) tände en tändsticka så vart dem anmälda av rektorn/lärarna för mordbrand (LOL, ja det är seriöst), skolan ville typ få pengar av att stämma eleverna :)

Nä kanske inte för att få pengar, men det var en fattig skola, hade inte råd att fara på badhuset som andra skolor osv. Men iaf mordbrand för att tända en tändsticka??? Och som inte ens var tillför att "tända eld på skolan" eller nåt i den stilen. ^^

This post was edited by Litttle_Brother on Nov 16 2009 05:41pm
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Nov 16 2009 05:50pm
så blev det för mig me XD vet ni såna dära ''dragsmällare''? som man drar i 2snören i var sin ända? sån drog jag inomhus i 6an så blev jag anmäld XD
Member
Posts: 10,856
Joined: Mar 26 2008
Gold: 78.50
Nov 16 2009 06:25pm
Quote (HaLLuXX @ Nov 17 2009 01:50am)
så blev det för mig me XD vet ni såna dära ''dragsmällare''? som man drar i 2snören i var sin ända? sån drog jag inomhus i 6an så blev jag anmäld XD


sånna är awesome ^_^

men bästa är sånna där kinapuffar som man snör i marken så dom knallar, mkt kul med dom när man var mindre
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Nov 17 2009 12:40am
Quote (HaLLuXX @ 5 Nov 2009 17:10)
nu äre så att jag kommer bli anmäld för misshandel :S för jag knuffa en killen som stod och garva åt mig.... själv tänker jag: inte kan en knuff va misshandel ffs?:S (killen har inte alla hästar i stallet)

help me


Misshandel är när du utsätter någon för fysisk smärta, en örfil eller en knuff kan räcka

och, help you? vafan ska vi göra åt saken? :rofl:


e; spaz & hest, ty4lolz

This post was edited by SCXiao on Nov 17 2009 12:41am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 17 2009 12:43am
Quote (KoS-Scorpion @ 5 Nov 2009 16:21)
är du inte över 18 så lär inte mkt hända endå.


Man blir straffmyndig vid 15 dock men ok!

Blir dock värre vid 18, indeed.

Btw Hallux, du är en fjolla :)

This post was edited by snoramej on Nov 17 2009 12:57am
Member
Posts: 4,649
Joined: Jul 4 2008
Gold: 102.18
Warn: 40%
Nov 17 2009 01:00am
well kmr ihåg när jag va mindre knuffa min kompis en kille och han bröt typ revbenet lr nått lmao^^
Han blev anmäld trorjag.. han va inte så stor då inte ens 15 då trorja, kmr inte ihåg fett länge sen.
Member
Posts: 13,636
Joined: Jun 1 2006
Gold: 16,092.00
Nov 17 2009 01:02am
när jag va 5 välte jag ner en hylla med en tv på. fick inte veckopeng på AS länge okej
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Nov 17 2009 01:05am
Quote (b3nno @ 17 Nov 2009 09:00)
well kmr ihåg när jag va mindre knuffa min kompis en kille och han bröt typ revbenet lr nått lmao^^
Han blev anmäld trorjag.. han va inte så stor då inte ens 15 då trorja, kmr inte ihåg fett länge sen.


Du ljuger, det var inte länge sen du var 15
Member
Posts: 4,649
Joined: Jul 4 2008
Gold: 102.18
Warn: 40%
Nov 17 2009 01:13am
Quote (SCXiao @ Nov 17 2009 07:05am)
Du ljuger, det var inte länge sen du var 15


well inte så överdrivet längesn men vi gick i 4-5an typ när det hände vne hur gammal han va då. w/e
han fick iaf problem
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 17 2009 01:15am
Quote (b3nno @ 17 Nov 2009 08:13)
well inte så överdrivet längesn men vi gick i 4-5an typ när det hände vne hur gammal han va då. w/e
han fick iaf problem


Quote (b3nnos profil)
BENNO Here, Fuck with me and i will fuck you so bad that you wont be able to fuck with me one more time..

R.I.P TUPAC AMARU SHAKUR!

Donors:

no one have never ever ever never donated.


Coinsidence? :huh:

I think not!
Go Back To Svenska Topic List
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll