Quote (diablo_es @ Wed, Aug 26 2009, 06:53pm)
Tror ingen hade sagt nått om du inte hade varit så förjävligt otrevlig.
ursäkta men det ända jag gjorde i början var å försöka fixa mer viewers.
sen så gjorde en annan mig förbannad.
har ni agg mot mig ok jag har inte det mot er.
jag har bara kul som in i fan
