d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Tjena Alla Svennar > Kom å Kolla
Prev15678925Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 32,795
Joined: Feb 21 2007
Gold: 0.60
Aug 26 2009 12:51pm
Quote (heartless10 @ Wed, 26 Aug 2009, 19:50)
har ni kul att pwna mig typ 20 pers mot 1?


ja, typ som dina två sk hjärnceller som motarbetar varandra.
Member
Posts: 13,950
Joined: Nov 27 2006
Gold: 0.00
Aug 26 2009 12:51pm
slashasen?
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Aug 26 2009 12:52pm
Quote (heartless10 @ Wed, 26 Aug 2009, 19:50)
har ni kul att pwna mig typ 20 pers mot 1?


Att erkänna är första steget
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Aug 26 2009 12:53pm
Quote (SCXiao @ Wed, Aug 26 2009, 06:52pm)
Att erkänna är första steget


å det andra e å bli av med dig :D
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
Aug 26 2009 12:53pm
Quote (heartless10 @ Wed, 26 Aug 2009, 19:53)
å det andra e å bli av med dig :D


Du är nog en 200 platser före honom.
Member
Posts: 25,692
Joined: Dec 22 2007
Gold: 0.00
Aug 26 2009 12:53pm
Quote (heartless10 @ Wed, Aug 26 2009, 07:50pm)
har ni kul att pwna mig typ 20 pers mot 1?


Tror ingen hade sagt nått om du inte hade varit så förjävligt otrevlig.
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Aug 26 2009 12:54pm
Quote (SCXiao @ Wed, 26 Aug 2009, 20:52)
Att erkänna är första steget


oh snap


heatless10, snap out of it grabben, visa lite manners :P här får du vad du ger :)
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Aug 26 2009 12:54pm
Quote (heartless10 @ Wed, 26 Aug 2009, 19:53)
å det andra e å bli av med dig :D


Så länge du våldtar det svenska språket kommer jag våldta din e-peen
Member
Posts: 13,950
Joined: Nov 27 2006
Gold: 0.00
Aug 26 2009 12:54pm
Quote (iMaz @ Wed, 26 Aug 2009, 20:51)
slashasen?


?_?
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Aug 26 2009 12:55pm
Quote (diablo_es @ Wed, Aug 26 2009, 06:53pm)
Tror ingen hade sagt nått om du inte hade varit så förjävligt otrevlig.


ursäkta men det ända jag gjorde i början var å försöka fixa mer viewers.

sen så gjorde en annan mig förbannad.

har ni agg mot mig ok jag har inte det mot er.

jag har bara kul som in i fan :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev15678925Next
Closed New Topic New Poll