d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hahaha
Prev15678951Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 28,179
Joined: Feb 8 2006
Gold: 1.50
Feb 9 2009 11:36am
Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 19:35)
skoja jag hade inget annat att säga som ni säger jag är ägd ska nog ändu sluta snart och börja med cs


VEM FAN BRYR SIG OM VAD DU SKA GÖRA ? LOL.. SERIÖST.. INGEN BRYR SIG OM DIG smile.gif


fuck off scrub
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,307.96
Trader: Trusted
Feb 9 2009 11:37am
Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 18:35)
skoja jag hade inget annat att säga som ni säger jag är ägd ska nog ändu sluta snart och börja med cs


börja inte med cs heller,.. skämmer ut dig vad du än gör,.. gå på stan ist och sälj dig för 5$ så kanske du kan köpa dig 200fg ist,.. jävla fittnoob,..
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Feb 9 2009 11:37am
aja jag sticker jag ska gö något annat typ ut och åka snowbord
Member
Posts: 28,179
Joined: Feb 8 2006
Gold: 1.50
Feb 9 2009 11:37am
Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 19:37)
aja jag sticker jag ska gö något annat typ ut och åka snowbord


okey smile.gif intresseklubben antecknar smile.gif

ska ta och skriva ner de här nu smile.gif

This post was edited by 1000 on Feb 9 2009 11:37am
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Feb 9 2009 11:37am
all fuck off
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Feb 9 2009 11:38am
skriv en bok och skicka till mig
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,307.96
Trader: Trusted
Feb 9 2009 11:41am
Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 18:37)
all fuck off


oh NEJ!

Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 18:38)
skriv en bok och skicka till mig


Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 18:37)
aja jag sticker jag ska gö något annat typ ut och åka snowbord


MEN STICK BARA; VI VILL INTE VETA VART DU SKA... FÖRSVINN!
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Feb 9 2009 11:43am
ristvall gö släng dig i väggen
Member
Posts: 28,179
Joined: Feb 8 2006
Gold: 1.50
Feb 9 2009 11:43am
Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 19:43)
ristvall gö släng dig i väggen


gå*
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Feb 9 2009 11:44am
Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 19:43)
ristvall gö släng dig i väggen


Vouch!
SyB_OsT vad kostar det att vara polare med dig på d2jsp?
Go Back To Svenska Topic List
Prev15678951Next
Add Reply New Topic New Poll