☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Erat Senaste Köp
Prev
1
593
594
595
596
597
669
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 192223
Replies: 6680
Track Topic
D1n0ph0s4urP00Pus
Member
Posts: 34,754
Joined: May 14 2016
Gold
:
0.00
#5941
May 27 2016 03:50pm
Laptop. Tyckte det var kanonpris etc. Hade visst ingen cd-läsare
Extern nästa!?
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#5942
May 28 2016 03:56am
Quote (nordgren @ 28 May 2016 09:50)
Laptop. Tyckte det var kanonpris etc. Hade visst ingen cd-läsare :thumbsup: Extern nästa!?
Vilken blev det?
D1n0ph0s4urP00Pus
Member
Posts: 34,754
Joined: May 14 2016
Gold
:
0.00
#5943
May 28 2016 04:01am
Quote (ChingeR @ May 28 2016 11:56am)
Vilken blev det?
http://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/barbar-dator/LE80M8006CMT/lenovo-g51-35-15-6-barbar-dator-svart#tab-specs
Om jag nu ska köpa en extern optisk läsare - nån som vad som passar? Speciell modell? allt?
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#5944
May 28 2016 04:08am
Quote (nordgren @ 28 May 2016 22:01)
http://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/barbar-dator/LE80M8006CMT/lenovo-g51-35-15-6-barbar-dator-svart#tab-specs
Om jag nu ska köpa en extern optisk läsare - nån som vad som passar? Speciell modell? allt?
In på prisjakt o ta billigaste från en bra sida bara. Inte så mkt o tänka på
D1n0ph0s4urP00Pus
Member
Posts: 34,754
Joined: May 14 2016
Gold
:
0.00
#5945
May 28 2016 04:23am
Quote (ChingeR @ May 28 2016 12:08pm)
In på prisjakt o ta billigaste från en bra sida bara. Inte så mkt o tänka på
Ok, tackar!
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#5946
May 28 2016 07:52am
Quote (ChingeR @ 28 May 2016 11:08)
In på prisjakt o ta billigaste från en bra sida bara. Inte så mkt o tänka på
Prisjakt master race.
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#5947
May 28 2016 09:34am
Nu har jag nya Knet på CD och vinyl och kan njuta för fullt.
Helt annat ljud än bajsmp3
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#5948
May 30 2016 05:22am
I7-4790k
R.I.P sparkonto!
Tandfen
Retired Moderator
Posts: 30,390
Joined: Feb 25 2009
Gold
:
113,241.00
Trader:
Trusted
#5949
May 30 2016 03:59pm
Några Storm jiggar.
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#5950
May 30 2016 04:11pm
Quote (Makta @ 30 May 2016 23:22)
I7-4790k
http://s3.pji.nu/product/standard/800/2650062.jpg
http://s3.pji.nu/product/standard/800/685330.jpg
R.I.P sparkonto!
Någon rea eller vrf väljer du 4790k, och ett haf chassi?
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
593
594
595
596
597
669
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact