d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Swesub
Prev15859606162158Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Sep 29 2015 05:11am
Quote (Godis @ 29 Sep 2015 10:38)
Tror den finns på nikis också


Haha jag har ju Fan hittat 3st xD

Sim, ias påverkar bara wwträffar i classic d2. I kod är movement. Ju längre du är runt dem ju mer träffaru

This post was edited by Disturbedxx on Sep 29 2015 05:12am
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Sep 29 2015 05:37am
Quote (Disturbedxx @ 29 Sep 2015 11:11)
Haha jag har ju Fan hittat 3st xD

Sim, ias påverkar bara wwträffar i classic d2. I kod är movement. Ju längre du är runt dem ju mer träffaru


uppe i 20 cows nu hittar inte ett skit
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 29 2015 06:03am
Quote (Disturbedxx @ 29 Sep 2015 13:11)
Haha jag har ju Fan hittat 3st xD

Sim, ias påverkar bara wwträffar i classic d2. I kod är movement. Ju längre du är runt dem ju mer träffaru


det var nytt för mig! då fimpar jag raven direkt men behöver ändå en token för jag saknar dex
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Sep 29 2015 06:07am
Quote (Godis @ 29 Sep 2015 11:37)
uppe i 20 cows nu hittar inte ett skit


Ska hem o hitta 4 ber snart :) jobbar inte Jens?
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Sep 29 2015 06:09am
Quote (Disturbedxx @ 29 Sep 2015 12:07)
Ska hem o hitta 4 ber snart :) jobbar inte Jens?


min kines gör jobbet nu
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Sep 29 2015 06:11am
Quote (Disturbedxx @ Sep 29 2015 02:07pm)
Ska hem o hitta 4 ber snart :) jobbar inte Jens?


Kör du p3, p5 eller p7?
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Sep 29 2015 06:15am
Quote (Spetch @ 29 Sep 2015 12:11)
Kör du p3, p5 eller p7?


Jag kör så pass högt/lågt att det flyter på snabbt. Började på p1/p3. Kör nu på p5.
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Sep 29 2015 06:16am
Quote (Disturbedxx @ 29 Sep 2015 12:15)
Jag kör så pass högt/lågt att det flyter på snabbt. Började på p1/p3. Kör nu på p5.


kan byta Fal mot din jah. det är det jag hittar som bäst

E: MAN SKA KLAGA!!!!!!!!! OHM på run 23 :D

This post was edited by Godis on Sep 29 2015 06:23am
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Sep 29 2015 06:36am
Quote (Godis @ 29 Sep 2015 12:16)
kan byta Fal mot din jah. det är det jag hittar som bäst

E: MAN SKA KLAGA!!!!!!!!! OHM på run 23 :D


Bra där! Hitta ett par ber nu
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Sep 29 2015 06:38am
Quote (Disturbedxx @ 29 Sep 2015 12:36)
Bra där! Hitta ett par ber nu


ger upp nu ett tag för idag :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev15859606162158Next
Closed New Topic New Poll