d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Pls No Spam Guise
Prev158596061624356Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Nov 15 2013 03:25am
Quote (Svartermetalisk @ 15 Nov 2013 10:22)
Gå och köp strepsils

jävla stronk


äe kör på kaffe istället, fight fire with fire!

This post was edited by SCXiao on Nov 15 2013 03:26am
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 15 2013 03:34am
Automatkaffe med mjölkpulver.
MMMMMMMMMMMMMMMMMMM!

Sjukt vad jag behöver riktigt kaffe.
Blir jag någonsin ekonomisk oberoende kommer jag säga upp mig och bygga ett Starbucks på företagets parkering!
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Nov 15 2013 03:36am
Quote (Spetch @ Nov 15 2013 10:34am)
Automatkaffe med mjölkpulver.
MMMMMMMMMMMMMMMMMMM!

Sjukt vad jag behöver riktigt kaffe.
Blir jag någonsin ekonomisk oberoende kommer jag säga upp mig och bygga ett Starbucks på företagets parkering!


5kr per kaffe på panini, do it!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 15 2013 03:39am
Quote (SCXiao @ Nov 15 2013 10:25am)
äe kör på kaffe istället, fight fire with fire!


YOLO!

Quote (Spetch @ Nov 15 2013 10:34am)
Automatkaffe med mjölkpulver.
MMMMMMMMMMMMMMMMMMM!

Sjukt vad jag behöver riktigt kaffe.
Blir jag någonsin ekonomisk oberoende kommer jag säga upp mig och bygga ett Starbucks på företagets parkering!


Fan i helvete,

Jag blir bara mer kaffesugen av att dricka sån där skit, det är som att inte röka på fem timmar och sen ta två bloss
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 15 2013 03:39am
Quote (Svartermetalisk @ Nov 15 2013 10:39am)
YOLO!



Fan i helvete,

Jag blir bara mer kaffesugen av att dricka sån där skit, det är som att inte röka på fem timmar och sen  ta två bloss


Precis, håller helt och hållet med dig.
Det slutar med att man fyller på koppen 4 gånger istället för att avnjuta en kopp.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Nov 15 2013 03:45am
Quote (Spetch @ 15 Nov 2013 10:34)
Automatkaffe med mjölkpulver.
MMMMMMMMMMMMMMMMMMM!

Sjukt vad jag behöver riktigt kaffe.
Blir jag någonsin ekonomisk oberoende kommer jag säga upp mig och bygga ett Starbucks på företagets parkering!


Vore väl en jävligt dum plats att bygga Starbucks på om du ändå har sagt upp dig? :unsure:
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 15 2013 03:50am
Quote (SCXiao @ Nov 15 2013 10:45am)
Vore väl en jävligt dum plats att bygga Starbucks på om du ändå har sagt upp dig? :unsure:


nej. princip sak.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Nov 15 2013 03:53am
Quote (Spetch @ 15 Nov 2013 10:50)
nej. princip sak.


Jag hade hellre byggt ut mitt hus med låt säga hundra kvadratmeter och haft ett Starbucks där istället ^_^
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 15 2013 03:55am
Quote (SCXiao @ Nov 15 2013 10:53am)
Jag hade hellre byggt ut mitt hus med låt säga hundra kvadratmeter och haft ett Starbucks där istället ^_^


Vad ska du med en starbucks i ditt hus till när du lika gärna kan dricka ditt eget kaffe hemma?
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 15 2013 04:00am
Quote (Svartermetalisk @ Nov 15 2013 10:55am)
Vad ska du med en starbucks i ditt hus till när du lika gärna kan dricka ditt eget kaffe hemma?


Exakt!

Min bror har en helt underbar kaffebryggare hemma.
Det ända du gör är att byta filer, fyller på bönor och vatten så sköter den resterande själv (Dvs mått osv.).

Maler bönorna och rätt ammount av vatten så du får ett bra kaffe.
Visst, det kostar lite mer att köra med hela bönor men det är helt klart värt det :-)

Ska man köpa en kaffebryggare ska man inte göra som jag och köpa en för 99:- för kaffet smakar skit.
Lägg ut 400-500:- minst så du kan njuta lite, för bryggaren gör en stor del till kaffet.
Go Back To Svenska Topic List
Prev158596061624356Next
Add Reply New Topic New Poll