Quote (ChingeR @ Apr 18 2012 01:45am)
Älskade Real när de hade BraTZIL Ronaldo och Roberto Carlos, samt Zidane. Men det var just de 2 brassarna jag gillade där ^^
Annars har det alltid varit Arsenal. Oavsett spelare
Dennis Bergkamp, LEGEND!
E: Hade x-antal Arsenaltröjor med hans namn på ryggen när jag var liten! =)
This post was edited by x17 on Apr 18 2012 07:54am