d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1585960616298Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Apr 18 2012 07:53am
Quote (ChingeR @ Apr 18 2012 01:45am)
Älskade Real när de hade BraTZIL Ronaldo och Roberto Carlos, samt Zidane. Men det var just de 2 brassarna jag gillade där ^^
Annars har det alltid varit Arsenal. Oavsett spelare


Dennis Bergkamp, LEGEND!

E: Hade x-antal Arsenaltröjor med hans namn på ryggen när jag var liten! =)

This post was edited by x17 on Apr 18 2012 07:54am
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Apr 19 2012 12:36pm
silverberg!!!!!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 19 2012 01:35pm
Synd att SAIK inte vann, hade gärna sett 1 match till då jag inte bryr mig om vem som vann.
Kul för Brynäs dock!
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Apr 19 2012 01:36pm
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
SMGULD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SÅ JÄVLA UNDERBART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Apr 19 2012 01:36pm
Quote (MartinS @ Apr 19 2012 08:36pm)
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
SMGULD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SÅ JÄVLA UNDERBART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Blöh. ^^

Grattis dock.
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Apr 19 2012 01:38pm
Quote (Mikob @ Apr 19 2012 07:36pm)
Blöh. ^^

Grattis dock.




ut o göra linköping osäkert......................nu....
ågatan here we come med brynäskläader !
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Apr 19 2012 01:43pm
Hatar silfverberg och hatar brynäs.

This post was edited by orvars on Apr 19 2012 01:44pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 19 2012 01:45pm
Quote (MartinS @ 19 Apr 2012 21:38)
ut o göra linköping osäkert......................nu....
ågatan here we come med brynäskläader !


Gör kaos på Plaza och LaScala! :rofl:
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Apr 19 2012 01:53pm
Quote (MartinS @ Apr 19 2012 08:38pm)
ut o göra linköping osäkert......................nu....
ågatan here we come med brynäskläader !


Tur det är lkpg och inte stockholm ^^
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Apr 19 2012 02:29pm
Tack Brynäs för ni tvåla ditt vidriga saik, GRATTIS!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1585960616298Next
Add Reply New Topic New Poll