Quote (Svartermetalisk @ Nov 25 2011 12:48pm)
Jag tycker det är fett trist med seriösa teams tbh för när man kommer upp i master mmr måste man i princip rusha hela tiden.
Meh
Sant, men det brukar rätt ofta bli långa games också då folk som kan spela kan hålla en rush. Mest rush är det nog i 4on4 - inte lika mycket i 3on3 och 2on2 då banorna är mindre och man kan lättare hålla och hjälpa varandra.
But still bronzeiz är fett kul