d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev15859606162156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 25 2011 05:17am
Warriw var afk igår så tänke jag trollar random teams istället, gick inte så bra cuz diamond efter förlorad placement :(

Jävla grunthor som sett till att min team mmr är alldeles för hög :wub:
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Nov 25 2011 05:34am
Quote (Svartermetalisk @ Nov 25 2011 12:17pm)
Warriw var afk igår så tänke jag trollar random teams istället, gick inte så bra cuz diamond efter förlorad placement :(

Jävla grunthor som sett till att min team mmr är alldeles för hög :wub:


Slog mig att det vore kul att spela seriösa teams också, blir nog lite svårt i 2on2 nu om vi inte slutar throwa games :P är dock väldigt kul i bronze ^^
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 25 2011 05:48am
Quote (Warriv @ Nov 25 2011 12:34pm)
Slog mig att det vore kul att spela seriösa teams också, blir nog lite svårt i 2on2 nu om vi inte slutar throwa games :P är dock väldigt kul i bronze ^^


Jag tycker det är fett trist med seriösa teams tbh för när man kommer upp i master mmr måste man i princip rusha hela tiden.

Meh
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Nov 25 2011 06:25am
Quote (Svartermetalisk @ Nov 25 2011 12:48pm)
Jag tycker det är fett trist med seriösa teams tbh för när man kommer upp i master mmr måste man i princip rusha hela tiden.

Meh


Sant, men det brukar rätt ofta bli långa games också då folk som kan spela kan hålla en rush. Mest rush är det nog i 4on4 - inte lika mycket i 3on3 och 2on2 då banorna är mindre och man kan lättare hålla och hjälpa varandra.

But still bronzeiz är fett kul :D
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 26 2011 04:11am
nani mot drg på dreamhack atm

DAYMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Nov 26 2011 04:30pm
ITS ON

Puma vs Hero

http://sv.twitch.tv/day9tv
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 26 2011 06:20pm
helvete
hero #1 toss ljajajajaja

http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/Blizzard_Cup

kolla den lineupen..
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Nov 27 2011 08:37am
Quote (umade @ 27 Nov 2011 01:20)
helvete
hero #1 toss ljajajajaja

http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/Blizzard%5FCup

kolla den lineupen..



Ser helt klart intressant ut! Vet du när den turneringen är?
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 27 2011 08:38am
Quote (sturm @ Nov 27 2011 04:37pm)
Ser helt klart intressant ut! Vet du när den turneringen är?


12e-14e
Det står ju..
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Nov 27 2011 08:45am
Quote (umade @ 27 Nov 2011 15:38)
12e-14e
Det står ju..


Start Date: 2011-12-12
End Date: 2011-12-17

står det på sidan men så lång tid kan det juh inte ta för 10 pers, så jag litar på ditt datum ^^
Suger att dom ska spela i korea, så konstiga tider då :(
Go Back To Svenska Topic List
Prev15859606162156Next
Add Reply New Topic New Poll