d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev158596061621131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
Dec 22 2010 05:36pm
Quote (ChingeR @ 23 Dec 2010 00:26)
Ahapp, någon som vill lira med mig då? :O

Blir första gången jag kör ^^

Kan spela HoN rätt så decent, så om ni hjälper mig över typ vent eller liknande vore det trevligt :)

lol wei, summoner name = namn in game?


Decent som i "jag spelar 1650 och gör helt ok ifrån mig" eller decent som i "jag spelar 1750 och gör helt ok ifrån mig". Stor skillnad bro


har lirat en del LoL nu för casual gaming, är lvl 9 med 17 wins, 8 losses. Söta losses i början, men det går riktigt bra nu (((::
Dock lirar jag HoN för competitive gaming. LoL känns väldigt "meh", gör som jag vill, bryr mig inte alls om jag förlorar, axax.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Dec 22 2010 05:55pm
Quote (tOFFELiKastrullen @ 23 Dec 2010 00:36)
Decent som i "jag spelar 1650 och gör helt ok ifrån mig" eller decent som i "jag spelar 1750 och gör helt ok ifrån mig". Stor skillnad bro


har lirat en del LoL nu för casual gaming, är lvl 9 med 17 wins, 8 losses. Söta losses i början, men det går riktigt bra nu (((::
Dock lirar jag HoN för competitive gaming. LoL känns väldigt "meh", gör som jag vill, bryr mig inte alls om jag förlorar, axax.


Har kört 240~ games, fast aldrig direkt satsat ^^

ligger vanligtvist vid 1550-1650 ^^ Just nu 1570 typ
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 22 2010 07:09pm
Quote (tOFFELiKastrullen @ 23 Dec 2010 00:36)
Decent som i "jag spelar 1650 och gör helt ok ifrån mig" eller decent som i "jag spelar 1750 och gör helt ok ifrån mig". Stor skillnad bro


har lirat en del LoL nu för casual gaming, är lvl 9 med 17 wins, 8 losses. Söta losses i början, men det går riktigt bra nu (((::
Dock lirar jag HoN för competitive gaming. LoL känns väldigt "meh", gör som jag vill, bryr mig inte alls om jag förlorar, axax.


mja, när du kommer upp i level 30 kan du börja köra ranked. det är mer seriöst där, oftast.
har bara kört ett par games där, min nuvarande rating är 1368
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
Dec 22 2010 07:12pm
Quote (ChingeR @ 23 Dec 2010 00:55)
Har kört 240~ games, fast aldrig direkt satsat ^^

ligger vanligtvist vid 1550-1650 ^^ Just nu 1570 typ



Vi märker då väldigt snabbt att definitionen av decent kan skilja sig enormt (((:
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Dec 22 2010 07:14pm
Quote (tOFFELiKastrullen @ 23 Dec 2010 02:12)
Vi märker då väldigt snabbt att definitionen av decent kan skilja sig enormt (((:


jaeijah ^^

Men imo low = under 1500
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Dec 22 2010 07:34pm
Quote (Undousuru @ 22 Dec 2010 22:44)
-.-


ops vart en dubbel post^^

aa men dina jävla andvändarnamn är omöjliga och komma ihåg?

qwerwqrt? & croxiz då är lite lättare ;)
Quote (ChingeR @ 22 Dec 2010 23:26)
Ahapp, någon som vill lira med mig då? :O

Blir första gången jag kör ^^

Kan spela HoN rätt så decent, så om ni hjälper mig över typ vent eller liknande vore det trevligt :)

lol wei, summoner name = namn in game?


i morgon kan jag nog hjälpa dog och dra några games :)
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Dec 22 2010 08:46pm
Quote (nattbuss807 @ Dec 23 2010 02:34am)
ops vart en dubbel post^^

aa men dina jävla andvändarnamn är omöjliga och komma ihåg?

qwerwqrt? & croxiz då är lite lättare ;)

i morgon kan jag nog hjälpa dog och dra några games :)


-.-

qwertrewq / CroxiZ
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Dec 23 2010 02:38am
Quote (nattbuss807 @ Dec 23 2010 03:34am)
ops vart en dubbel post^^

aa men dina jävla andvändarnamn är omöjliga och komma ihåg?

qwerwqrt? & croxiz då är lite lättare ;)

i morgon kan jag nog hjälpa dog och dra några games :)


Ja e på skickk pm
Member
Posts: 3,738
Joined: Jan 10 2007
Gold: 495.53
Dec 23 2010 03:59am


hade 20 stacks innan jag dog så låg på 700+ ability power <:
Member
Posts: 1,308
Joined: Jul 9 2007
Gold: 0.50
Dec 23 2010 04:00am
lvl 60?
Go Back To Svenska Topic List
Prev158596061621131Next
Add Reply New Topic New Poll