Quote (ChingeR @ 23 Dec 2010 00:26)
Ahapp, någon som vill lira med mig då?

Blir första gången jag kör ^^
Kan spela HoN rätt så decent, så om ni hjälper mig över typ vent eller liknande vore det trevligt

lol wei, summoner name = namn in game?
Decent som i "jag spelar 1650 och gör helt ok ifrån mig" eller decent som i "jag spelar 1750 och gör helt ok ifrån mig". Stor skillnad bro
har lirat en del LoL nu för casual gaming, är lvl 9 med 17 wins, 8 losses. Söta losses i början, men det går riktigt bra nu (((::
Dock lirar jag HoN för competitive gaming. LoL känns väldigt "meh", gör som jag vill, bryr mig inte alls om jag förlorar, axax.