d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev15859606162329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 19 2010 09:31am
Quote (SCXiao @ Mar 19 2010 03:21pm)
olika attack modifiers stackar inte med varandra, precis som flera lifesteal items eller två brutalizers inte stackar.  Däremot stackar en attack modifier med både lifesteal och bash t.ex.
Det är lite trixigt det där men det står alltid i itembeskrivningen vad som stackar och inte stackar ;)


oj, this. missade bash
Member
Posts: 48,516
Joined: Mar 17 2006
Gold: 207,468.50
Mar 19 2010 09:52am
men ja äntligen

2-5
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 19 2010 09:53am
Quote (UndeadGad @ Mar 19 2010 03:52pm)
men ja äntligen

2-5


gz
Member
Posts: 48,516
Joined: Mar 17 2006
Gold: 207,468.50
Mar 19 2010 10:19am
pyro
elec
plague
cd
accursed ( vårat lag )

mot

ss
pesti
puppet
ws
ds


får se hur de går, startar om 1 min
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 19 2010 10:19am
Serriöst.. Palla. "They are over feed! QQ give up!!" 4 utav 5 games.. Jävla random grinande snorungar. Haft 2 fulla games som dom inte gett upp i sen jag började -_-
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,203.17
Mar 19 2010 10:20am
Quote (Makta @ 19 Mar 2010 16:19)
Serriöst.. Palla. "They are over feed! QQ give up!!" 4 utav 5 games.. Jävla random grinande snorungar. Haft 2 fulla games som dom inte gett upp i sen jag började -_-


Sluta feeda då :evillol:
Member
Posts: 48,516
Joined: Mar 17 2006
Gold: 207,468.50
Mar 19 2010 10:48am
Quote (UndeadGad @ 19 Mar 2010 17:19)
pyro
elec
plague
cd
accursed ( vårat lag )

mot

ss
pesti
puppet
ws
ds


får se hur de går, startar om 1 min


ägd!! våran cd fick 18-0 :)

jag satte stopp för deras ss rätt bra ( jag va elec, jag va legion )
stod uppe på kullen i mid å vänta i typ 2 min medans cd freefarma, sedan direkt ss kommetebaxs

pang död
/e

gjorde så cirka 3-4 gånger

This post was edited by UndeadGad on Mar 19 2010 10:50am
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 19 2010 11:17am
Quote (SCXiao @ 19 Mar 2010 17:20)
Sluta feeda då :evillol:


Jag feedar aldrig! :angry: Dock möte vi "earthshaker" i förra gamet och då jag inte visste det dog jag vid tornet på lvl 3 ^^
Member
Posts: 48,516
Joined: Mar 17 2006
Gold: 207,468.50
Mar 19 2010 01:04pm
3-5 i gamestats idag =/

aja känner på mej, om jag inte blir bakfull så kommer det gå bra imorn
Member
Posts: 32,036
Joined: Nov 5 2006
Gold: 2,013.51
Mar 19 2010 01:06pm
kan någon förklara för mig vad som är de största skillnaderna mellan HoN och DotA?
Go Back To Svenska Topic List
Prev15859606162329Next
Add Reply New Topic New Poll